Bonne Maman dag 16:
Jam met zoete sinaasappels en passievrucht.
Ik heb de lipton, rituals(goedkoopste) en body shop(goedkoopste) en ben tot nu toe erg tevreden hoor. Zitten leuke dingen in. Aantal kan ik niet gebruiken, maar die heb ik mijn kleine zusje beloofd dus die is ook weer happy,
Vind het zo leuk hoe enthousiast en blij jij iedere keer bent over ieder product.
Haha, maar ik ben eigenlijk ook blij met alles wat er tot nu toe ingezeten heeft! Alles ruikt zo lekker en smeert fijn en komt ook wel op ipv dat het maar staat te verstoffen. En die shampoos zijn handig om mee te nemen als we hopelijk weer eens op vakantie kunnen! Echt een aanrader, de LâOccitane kalender!
Ooh dit was ook echt een van mijn lievelings! Volgens mij is het niet een nieuwe geur (of bedoel je eerste keer in de adventkalender?), wel een andere verpakking dan ik me herinner.
Ik word door jouw adventskalender weer helemaal enthousiast om dingen van lâoccitane te gebruiken. Verbena lijn, de handcrèmes, dagcrème die je eerder al postte en de lipbalsem zijn zo fijn.
Die lip balm is echt super fijn!
Bonne Maman dag 17:
Jam met pruimen, peren en steranijs.
Essie en Douglas. Nog zoân irritatiepunt van mij. Ik koop een adventskalender voor mijzelf, niet voor een mannelijk figuur dus rot op met je mannenparfum.
Nee nieuw voor mij idd haha, ik kende deze lijn nog niet. Ohhh nu hoop ik dat er nog een lippenbalsem in zit in de laatste dagen, dat zou een mooie aanvulling zijnđ
In kiehls zat ook 1 ding voor mannen. Doe dan gewoon niet, het is duidelijk op vrouwen gericht. Of meer zodat je samen kan. Of een hele voor mannen.
Bonne Maman dag 18:
Perzikenjam met munt.
Die Bijenkorf is super leuk! Is die niet nog ergens in de uitverkoop te krijgen?
Wat zouden de bedrijven doen met alle overgebleven kalenders?