Het adventkalender-topic (Deel 1)

Rituals dag 18

2 likes

Ik ben er ook echt zo blij mee, ik wil deze volgend jaar weer. Ik twijfelde ook over die van Cult Beauty maar die vind ik echt niet heel veel leuker tot nu toe.

1 like

Dag 17 - cuddle up

Dag 18 - Christmas cookies

10 likes

Even een paar dagen overgeslagen. Maar dag 16, 17 en 18 van Glossybox en Zalando. De instant tan ruikt mierzoet en de Mac lippenstift is wat te donker voor mij. Wel zin om de shampoo en scalp massager uit te proberen :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Essie en Douglas

Geen idee wat ik met dat CBD spul moet haha

5 likes

Allemaal in 1 vakje? :scream:

1 like

My God :scream::scream::scream:

Was die kalender heel duur? Dit ziet er wel echt heel gaaf uit!

1 like

Keek ik ook meteen na iets van 200 ponds.

1 like

@Feather raad wat er vandaag in zat :heart_eyes:

L'Occitane dag 18

Haha zo leuk dat ie precies vandaag kwam! Inderdaad echt een superfijne lippenbalsem!

4 likes

Aah wat toevallig! Deze in de tube is ook zo fijn!

1 like

Volgens mij voor het slapen gaan sprayen. Het schijnt heel gezond te zijn.

Kiehls was vandaag een handcrème.

afbeelding
afbeelding

7 likes

Bijenkorf een geurkaars (dacht eerst parfum haha) en kiehls een masker.

Wel goeie variatie van kiehls alleen vind ik het meeste niet lekker ruiken. Van de week zat er ook soort toner bij van kamille met blaatjes in het flesje, alsof je kamille thee en honing op je gezicht smeert. Gezicht voelde wel goed erna.

Pickwick theekalender geen bijzondere smaakjes maar wel paar nieuwe (her) ontdekt en wel leuk om elke dag wat anders drinken met stukje uit de Tony kalender.

8 likes

Bonne Maman dag 19:
Aardbeienjam met lindebloesem.

5 likes

12 likes

Essie en Douglas

6 likes

Dag 18&19, leuk om ook de bodycare van Diptyque te ontdekken, vind het verrassend fijn!

5 likes
L'Occitane dag 19

Ik weet niet waarom hij op zijn kop is, maar vandaag iig de conditioner met essentiële oliën zodat ik die set ook compleet heb :ok_hand::upside_down_face:

5 likes

Dag 18 & 19
De thee van Kusmi is witte thee met roos en framboos, heel lekker!

6 likes