Het adventkalender-topic (Deel 1)

Essie en Douglas. Kleurt leuk zo samen. Ga de nagellak morgen op doen.

8 likes

Dag 21 - Rituals

Dit product ken ik nog niet, leuk! Ben benieuwd…

9 likes

Lief dat je het vraagt! :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik vind hem echt heel erg leuk!! Loop een klein beetje achter, heb nog niet alle dagen geprobeerd omdat het 2 zakjes zijn en ik 1 zakje 2 keer gebruik haha. Wat vind jij ervan? :grin:

1 like

Mijne is pas op 17/12 toegekomen door serieuze achterstand bij de douane. Maar wat ik al geproefd heb, vind ik lekker!

1 like

Ja, ik was ook verrast!
En ook beetje teleurgesteld, want pas 1 douche schuim.

1 like

Ooh wat balen! Maar fijn dat je hem alsnog hebt gekregen. En gelukkig had je je andere kalender ook nog :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

6 likes

Parfum ruikt heel lekker! Begint poederig en daarna wordt hij wat zwaarder.

9 likes

Ja inderdaad :grinning:. En nu kan ik in januari ook nog genieten van de thee.

1 like

5 likes
L'Occitane dag 22

Een bodylotion! De komende dagen ben ik niet thuis (heb de shampoo/conditioner van eerder deze maand mee hoor! :tada:) dus de laatste twee vakjes post ik zondag of maandag! Vakje 24 lijkt heel groot dus ben benieuwd of daar iets fullsize in zit…?

7 likes

Dag 22 - spiced cider

10 likes

Bonne Maman dag 22:
Kersenjam met vlierbloesem.

8 likes

Bijenkorf dag 23!

7 likes

Dit wa nog essie en Douglas van gisteren

s

6 likes

@Soy.peor krijgt deze kruidenmix je goedkeuring?

7 likes

Is misschien wel lekker om andere dingen mee te kruiden. Maar ik judge je als je dit door je yogurt roert.

1 like

Dag 23 - Fa la la

8 likes

6 likes

Dag 22 & 23 van Glossybox en Zalando. In Glossybox zat een mini nude kleur lippenstift van Illamasque. Het masker kwastje wat ik bij de Zalando kalender kreeg ga ik morgen al kwijt zijn vermoed ik. Eerste tegenvaller.

5 likes