Het adventkalender-topic (Deel 1)

Dag 19 - 4th advent

13 likes

Maar serieus die geurkaars vind ik echt de allerlekkerste geur oooooit, ging net opzoeken wat het parfum kost, 200 euro :sob: en de grote geurkaars 85

1 like

Scentslabel had een dupe van baccarat! Zie dat ie op bol.com is uitverkocht, maar misschien hebben ze hem ergens anders.

1 like

Wat! Zoveel voor een geurkaars. En het parfum. Bijenkorf heeft wel dure producten erin.

3 likes

Dag 19 alweer van Zalando en Glossybox! De pillow spray ruikt ZO lekker. Had vannacht wat op m’n shirt gedaan en geen idee of het heeft geholpen met slapen maar ik rook in ieder geval wel lekker. Zie nu de ingrediënten en snap het wel patchouli en vetivert :heart:

8 likes

Ik zie in dit topic inderdaad leuke dingen vanuit de Kiehl’s kalender voorbij komen! Toch eens over nadenken voor volgend jaar, want ik vind wat ik tot nu toe van Kiehl’s ken juist super lekker ruiken.

Ik heb oOk die van Kiehls. Vergeten steeds te posten. Heb vanavond het klei masker geprobeerd, m’n huid voelt echt zacht aan.

2 likes

Al het chocolade in de advent hebben dan allang mijn spijsvertering verlaten

1 like

Heb alle thee zowat al op :joy: maar dat is logisch
Ik heb ook koffie kalender gekocht en bewaar ik voor januari

Producten wel, chocolade is al op.

@1103 de items zijn wel fijn maar de geur niet. Ben ook zwanger dus dat speelt misschien ook mee. Het masker waar @Broodrooster over heeft is heel fijn. Toner die ik naar thee vind ruiken ook. Net zoals de gel crème daarvan.

3 likes

Heel benieuwd naar de champagne azijn.

9 likes

Mooie aanvulling op elkaar. Bijenkorf en kiehls.

8 likes

Dag 20 - trimming the tree

9 likes

Bonne Maman dag 20:
Abrikozenjam met @anon50301661 .

16 likes

De potjes van dag 11 t/m 20 op een rijtje:

30 likes

Essie en Douglas dag 20. Dat paarse voelt in de verpakking als een gigantische condoom.

6 likes
L'Occitane dag 20

Hij wilde niet echt goed op de foto, maar het is een mini met night serum!

5 likes

Ik wel hoor.
Lekker in de thee :drooling_face:

3 likes

Ik ben gek op Bergamot dus deze jam is vast heerlijk!

1 like

8 likes