Dag 20 + 21 uit glossybox en Zalando.
Ik heb geloof ik nu genoeg toner voor de komende twee jaar. De liquid lip is perfect voor mij aangezien mijn lippen uit zichzelf tint veenlijk hebben en deze het net wat opvrolijkt.
Dag 20 + 21 uit glossybox en Zalando.
Ik heb geloof ik nu genoeg toner voor de komende twee jaar. De liquid lip is perfect voor mij aangezien mijn lippen uit zichzelf tint veenlijk hebben en deze het net wat opvrolijkt.
Conditioner bij kiehls. En in de bijenkorf een bodylotion van… Kiehls!
Bonne Maman dag 21:
Frambozenjam met kamille.
Die is echt fijn!
Goed om te horen! Hopen dat het goed koud wordt zodat ik hem uit kan testen haha!
Hier was het vanmorgen -3,5, dus gaat de goede kant op
Maar sowieso als de lucht droger wordt en er meer wind staat.
Ik gebruik inmiddels wat zonder parfum, maar daarvoor was l’Occitane echt de redder van mijn handen.
Wat vind jij vd thee? Ik heb deze ook en de thee vind ik nog niet echt fantastisch smaken…
Ik heb hem al voor het vierde of vijfde jaar en ik vind de thee erg lekker. Maar ik houd ook wel heel erg van kruidenthee. Als je dat niet doet, dan is het een zware maand, haha.
Haha, ik ben er inderdaad nu dus achter dat ik niet echt van de kruidenthee ben. Nog even doorzetten
En valt het mee, de kalender?
Dan was alleen de zwarte thee iets voor jou
Ik laat alleen ieder jaar de saliethee liggen. Misschien wel handig voor een verkoudheid, maar voor gewoon is mij dat ook te heftig.
Haha, die was echt zo smerig! Eén slokje was genoeg.
Lief dat je het vraagt! Ik vind hem echt heel erg leuk!! Loop een klein beetje achter, heb nog niet alle dagen geprobeerd omdat het 2 zakjes zijn en ik 1 zakje 2 keer gebruik haha. Wat vind jij ervan?
Mijne is pas op 17/12 toegekomen door serieuze achterstand bij de douane. Maar wat ik al geproefd heb, vind ik lekker!