De Essie wil ik volgend jaar ook. Kleuren zien er goed uit.
Nog niet, zal binnenkort alles bij elkaar verzamelen en op de foto zetten!
ik vond het iig een mooie verhouding tussen kaarsjes en parfum/bodycare!
Dit is alles van The Bodyshop, mist alleen een shampoo en conditioner want die ik heb ik al aan de vriend van mn broer gegeven. Dat was een Shea versie voor droog haar.
Ik ben wel heel tevreden, praktisch alles full size en ook dingen die ik echt niet meer had!
Wat kostte die bijenkorf adventkalender ook alweer? Ik ben geinfluenced en wil hem ook volgend jaar. Denk dat ik volgend jaar ook voor Essie ga of weer die van douglas eigen merk make-up.
Die van de Bijenkorf was €100 
Dag 25 - cozied up at the fireplace
En alles samen (in verschillend licht want kleuren zijn moeilijk correct weer te geven):
Zo moooooooi!
Wellicht volgend jaar ook maar bestellen
En heb je dan ook al een idee wat je er van gaat maken?
Deze sokken: Ravelry: 24 Days Socks pattern by Potter & Bloom
En ik denk nog een trui of een shawl.
Een dekentje is ook een optie maar wij hebben honden en ben bang dat een deken snel lelijk zal worden door veelvuldig wassen.
Het is telkens een fijne verrassing ‘s morgens.
Mijne was van a homespun house. Ja ik ga volgend jaar ook weer eentje kopen. Maar misschien wel van een andere indie dyer want er zijn er zoveel mooie!
Heb gisteren de olijfolie geprobeerd uit de Oil&Vinegar kalender en man man man die zijn echt zó vies
Heel jammer, had me er echt op verheugd.
@anon50301661 ik krijg echt knetterende fomo van die cult beauty kalender, die MOET ik vlg jaar ook
Ik heb tot nu toe de Chili, truffel en basilicum olijfolie’s geprobeerd en vind ze eigenlijk wel prima? Truffel komt niet heel veel smaak vanaf en Chili vind ik erg lekker. Welke heb jij geprobeerd?
Ik heb vooral geen idee wat ik met al die azijn dingen moet doen. Dus als iemand daar nog goede suggesties voor heeft (cranberry azijn, kersen amandel azijn, whisky vinegar, Marc de champagne azijn, vijgen crema azijn).
Ik zie ze dat vooral veel gebruiken bij recepten voor dressings en sauzen, misschien kun je daar iets voor vinden?
Je kan azijn toevoegen aan drankjes, misschien kan je daar wat mee experimenteren?
Ik vond het trouwens fijn om iedereen zijn kalenders mee ´uit te pakken´ hier. Leuk om te zien wat er overal in zat.
De citroen smaakte naar goedkope luchtverfrisser en die herbs met munt en lavendel was daarna de ergste. Die met basilicum vond ik mwah en die met chili was zo heet dat ik verder niets proefte. Ben meer van de olijfolie zonder extra smaken hahaha
Voor de mensen met de deluxe rituals adventskalender, hergebruiken jullie de kalender/huisjes of mikken jullie het in de prullenbak?
Weggegooid