Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ja, ik was ook verrast!
En ook beetje teleurgesteld, want pas 1 douche schuim.

1 like

Ooh wat balen! Maar fijn dat je hem alsnog hebt gekregen. En gelukkig had je je andere kalender ook nog :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

6 likes

Parfum ruikt heel lekker! Begint poederig en daarna wordt hij wat zwaarder.

9 likes

Ja inderdaad :grinning:. En nu kan ik in januari ook nog genieten van de thee.

1 like

5 likes
L'Occitane dag 22

Een bodylotion! De komende dagen ben ik niet thuis (heb de shampoo/conditioner van eerder deze maand mee hoor! :tada:) dus de laatste twee vakjes post ik zondag of maandag! Vakje 24 lijkt heel groot dus ben benieuwd of daar iets fullsize in zit…?

7 likes

Dag 22 - spiced cider

10 likes

Bonne Maman dag 22:
Kersenjam met vlierbloesem.

8 likes

Bijenkorf dag 23!

7 likes

Dit wa nog essie en Douglas van gisteren

s

6 likes

@Soy.peor krijgt deze kruidenmix je goedkeuring?

7 likes

Is misschien wel lekker om andere dingen mee te kruiden. Maar ik judge je als je dit door je yogurt roert.

1 like

Dag 23 - Fa la la

8 likes

6 likes

Dag 22 & 23 van Glossybox en Zalando. In Glossybox zat een mini nude kleur lippenstift van Illamasque. Het masker kwastje wat ik bij de Zalando kalender kreeg ga ik morgen al kwijt zijn vermoed ik. Eerste tegenvaller.

5 likes

Thee is heel lekker :blush:

7 likes

Ik heb net de nespresso kalender gekocht met korting :grimacing: moet toch koffie hebben en zo kan ik in januari nog even door met vakjes openen. Vind het jammer dat het bijna voorbij is. Keek echt elke dag uit naar het openmaken van mn kalenders :heart:

5 likes

Bonne Maman dag 23:
Sinaasappeljam met kaneel. :orange_heart:

9 likes

Volgend jaar tripje Duitsland voor de DM bio kalender. Ik wil al dat eten proberen.

3 likes