Ja, is echt een aanrader. Alleen de salted caramel müsli was niet te eten, maar verder is alles wat ik tot nu toe heb gehad lekker en verrassend.
Bonne Maman dag 24, de laatste dag!
Vandaag geen jam maar een leuk ornament voor in de kerstboom.
Ik heb alle cadeautjes op een rijtje gezet.
Links een doosje met daarin een jamlepel. Vervolgens 23 potjes jam op chronologische volgorde.
En rechts het ornament.
Het ornament staat ook op de tekening van de verpakking:
Sowieso vind ik de verpakking zó leuk. Neem nou dit plaatje:
Ik heb nog niets geproefd maar met Bonne Maman kan het niet anders dan lekker zijn. Volgend jaar koop ik de kalender zeker opnieuw.
Edit: foto van de achterkant.
Ik hou helemaal niet van jam maar zou ‘m door je enthousiaste review bijna alsnog kopen
Was zelf heel blij met de MyMuesli deluxe! Denk dat ik volgend jaar wel een andere doe, want zaten wat dingen in (thermosfles, meeneembakje) die er denk ik elke keer in zitten. Vond die van DM bio die iemand anders hier steeds postte er ook heel lekker uit zien!
Laatste dag Zalando en een na laatste van Glossybox. Die van Zalando zou ik zo weer kopen! Voor beiden geldt dat ik op wat ‘instant tan/glitter bronze’ dingen alles wel ga gebruiken. En mijn voorraad is mooi aangevuld qua crèmes/toners en mascara (goed een gaat naar mijn moeder).
Essie en Douglas dag 23 en 24. Het tasje zou een mini parfum moeten zijn, krijg m alleen met geen mogelijkheid open.
Kiehls laatste dag night serum. En bijenkorf een highlighter of blush, zit ook wat roze in maar glimt, van ambient? Ziet er iig mooi uit.
Als ik niet vergeet zal ik morgen van alles foto maken. Kiehls is wel even zoeken want m’n kind gaat er steeds vandoor met de kleine potjes.
Hourglass Ambient Lighting Blush? Die zijn echt zoo mooi
Douglas eigen merk make-up kalender
Edit: Kleuren komen niet echt mooi over op de foto zie ik nu, in het echt mooier
Bijenkorf dag 24 en 25! Wat een ontzettend leuke kalender, deze ga ik volgend jaar weer aanschaffen.
Kiehls (lipbalm mist en nog 1 of 2).
Bijenkorf (voor herhaling vatbaar)
Edit: bijenkorf had ook nog een mini droog shampoo, heel fijn.
Essie. Kost normaal 60 euro, 40 voor betaald en vond het zeker het geld waard. Nu eerst m’n nagellakbak uitzoeken voordat ik dit er bij in gooi. Denk dat ik heeeeel veel kan weggooien wat inmiddels uitgedroogd is.
Heb het gouden lakje nu op voor kerst.
Douglas. Kost normaal 50 euro en heb er 32 voor betaald. Hele uiteenlopende producten maar denk niet dat ik hem nog eens zou kopen, toch te veel dingen die ik niet gebruik.
Missen trouwens 2 dingen (een parfumbuisje en een pouder foundation vgm) want die zwerven al elders in huis.
De eerste jam (kersen met kerstkruiden) is heerlijk. Er zit kaneel, gember, nootmuskaat en kruidnagel in en het is precies goed in balans wat mij betreft. Niet overheersend. Het doet een klein beetje denken aan Glühwein, al is deze jam subtieler.
Oh wat een mooie! Leuk glaasje om, als je hem opgebrand hebt, waxinelichtjes in te doen