Het adventkalender-topic (Deel 1)

Dit is alles uit de Look Fantastic kalender. Ik vind de inhoud dit jaar een beetje tegenvallen tov vorig jaar, vooral die drie items linksboven vind ik echt té klein, zelfs voor een mini. Het is Nars Orgasm blush maar dit doosje is niet eens groot genoeg voor een kleine blushkwast. Ik ben wel blij met het zwarte oogpotlood, want dat had ik nog nodig haha. Verder ben ik wel benieuwd naar sommige producten, bijvoorbeeld de face wash, caudalie crème en de setting spray.

Volgend jaar kies ik denk ik wel een kalender met meer make-upproducten

Edit: weet niet waarom de foto gedraaid is

6 likes

Ooo ik wil deze het liefste allebei volgend jaar.

Maar hoor veel goede reacties op de Bijenkorf kalender, die wil ik volgend jaar sowieso!
Heel leuk om alles zo uitgestald te zien trouwens!

3 likes

Zo te zien zat in mijn Essie precies hetzelfde. Ik heb 20 euro betaald. Hij was in de aanbieding bij Zalando en ik had nog een tegoedbon. Helemaal worth it!

Wel veel dezelfde soort roze tinten, maar ik vind dat niet zo erg. Ik draag het veel en zo kan ik een beetje experimenteren met welke het beste lakt en het minst doorzichtig is. Ik heb nu ballet slippers op!

1 like

Ik vind de verschillende kleuren roze ook niet erg, zijn toch de meest gangbare kleuren en ik ga ze sowieso wel dragen. Die gouden is nu het tweede kleurtje die ik op heb en ben toch zo blij met de kwaliteit, love Essie :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

De Essie wil ik volgend jaar ook. Kleuren zien er goed uit.

1 like

Nog niet, zal binnenkort alles bij elkaar verzamelen en op de foto zetten! :blush: ik vond het iig een mooie verhouding tussen kaarsjes en parfum/bodycare!

1 like

Dit is alles van The Bodyshop, mist alleen een shampoo en conditioner want die ik heb ik al aan de vriend van mn broer gegeven. Dat was een Shea versie voor droog haar.

Ik ben wel heel tevreden, praktisch alles full size en ook dingen die ik echt niet meer had!

10 likes

Wat kostte die bijenkorf adventkalender ook alweer? Ik ben geinfluenced en wil hem ook volgend jaar. Denk dat ik volgend jaar ook voor Essie ga of weer die van douglas eigen merk make-up.

Die van de Bijenkorf was €100 :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dag 25 - cozied up at the fireplace

En alles samen (in verschillend licht want kleuren zijn moeilijk correct weer te geven):

41 likes

Zo moooooooi!
Wellicht volgend jaar ook maar bestellen

En heb je dan ook al een idee wat je er van gaat maken?

1 like

Deze sokken: Ravelry: 24 Days Socks pattern by Potter & Bloom

En ik denk nog een trui of een shawl.
Een dekentje is ook een optie maar wij hebben honden en ben bang dat een deken snel lelijk zal worden door veelvuldig wassen.

2 likes

Het is telkens een fijne verrassing ‘s morgens.

1 like

Mijne was van a homespun house. Ja ik ga volgend jaar ook weer eentje kopen. Maar misschien wel van een andere indie dyer want er zijn er zoveel mooie!

1 like

Beter laat dan nooit: L’Occitane dag 23:

En dag 24 - fullsize van deze fijne handcrème!

4 likes

Heb gisteren de olijfolie geprobeerd uit de Oil&Vinegar kalender en man man man die zijn echt zó vies :nauseated_face: Heel jammer, had me er echt op verheugd.

1 like

@anon50301661 ik krijg echt knetterende fomo van die cult beauty kalender, die MOET ik vlg jaar ook

3 likes

Ik heb tot nu toe de Chili, truffel en basilicum olijfolie’s geprobeerd en vind ze eigenlijk wel prima? Truffel komt niet heel veel smaak vanaf en Chili vind ik erg lekker. Welke heb jij geprobeerd?

Ik heb vooral geen idee wat ik met al die azijn dingen moet doen. Dus als iemand daar nog goede suggesties voor heeft (cranberry azijn, kersen amandel azijn, whisky vinegar, Marc de champagne azijn, vijgen crema azijn).

2 likes

Ik zie ze dat vooral veel gebruiken bij recepten voor dressings en sauzen, misschien kun je daar iets voor vinden?

1 like