Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ja die van lookfantastic viel echt tegen, bijna alleen maar testers en mini’s en vrijwel geen fullsize producten.
Wil dit jaar voor de Asos en cult gaan.

2 likes

Waar is die jam lekker bij? Enkel op bijv boterham of cracker of is het ook lekker bij een kaasplank?

3 likes

Jaaaa ik twijfel of ik de Asos ook erbij wil, die ziet er ook altijd super goed uit. Maar zag dat die van Cult dit jaar wel heeeel erg prijzig is dus waarschijnlijk hou ik het bij 1

2 likes

Ik combineer geen zoet met zout maar ik denk dat het wel zou kunnen. Op brood en op croissants is het lekker maar je kunt de jam ook gebruiken in thumbprint cookies.

1 like

Oh dat is een goede tip!

3 likes

Had 2 jaar geleden de Holland and Barrett calender en die was echt top. Had het uitgespreid over december en januari zodat ik er langer van kon genieten :grin: Heb bijna alle producten gebruikt! dit jaar weer denk ik

1 like

Vorig jaar werd ie alleen niet in Nederland verkocht :pensive: hopelijk dit jaar weer wel.

Ik wil die van moersleutel denk ik. En bonne maman. Vorig jaar had ik bonne maman en van bird&blend. Die was ook echt heel leuk

2 likes

Heeft er iemand weleens een chips adventkalender gehad en zo ja, welke? Lijkt me ook wel leuk naast een beauty adventkalender. Of popcorn, maar ik hou eigenlijk alleen van zoute popcorn dus dat is niet zo’n goed idee

2 likes

Waar had jij de Bonne Maman kalender vorig jaar gekocht? Hij klinkt echt zo leuk.

Ik heb de kalender van Your Daily Teacup weer besteld, vond dat vorig jaar een hele fijne.

2 likes

Ik ga deze denk ik ook proberen! Lijkt me leuk :smile:

3 likes

Ik moest even googlen, een moersleutel adventkalender??? Haha maar het is craft beer leuk!
Ga ik denk ik voor mn man kopen!

Wij hebben die van beerwulf en hopt gehad, die waren ook echt leuk.

3 likes

Heb gegoogled of ik de inhoud van de Bijenkorf kalender van dit jaar kon vinden, maar helaas…
Vorig jaar had ik die, en vond hem echt top.

Normaal elk jaar Lookfantastic maar die had ik geskipt omdat de inhoud me niet trok. Nu zag die er wél weer mooi uit. Maar twijfel of ik deze ga bestellen, kan al op 1 september, of toch wacht tot ik de inhoud van de Bijenkorf kalender ergens kan zien.

2 likes

Omg dit lijkt me echt perfect. Elke dag een ander zakje chips :heart_eyes:

4 likes

Bij de webshop van Bonne Maman.

3 likes

Dank!

3 likes

Ik heb hem zelf nooit gehad, maar wel een keer cadeau gedaan aan iemand. Ging toen om zo’n Pringles adventskalender. Echt een gigantische adventskalender (denk wel een meter lang). Viel goed in de smaak, maar hij had één groot nadeel. Er zaten maar een stuk of zes of zeven verschillende smaken in

1 like

Vorig jaar had ik de Nivea en Essie kalender. Allebei grote aanraders en heel betaalbaar. Was de eerste keer dat ik adventskalenders had (los van de chocolade vroeger) en het was zo leuk om elke dag een cadeautje te hebben :blush:
Dit jaar wil ik weer de Nivea kalender en nog een met lekkere thee ofzo. Heeft iemand tips voor een lekkere thee kalender?

1 like

Welke puzzel adventskalender heb je? Klinkt leuk!

Iemand een idee wanneer de bijenkorft adventskalender te bestellen is?

1 like

Ik denk half september, zat net zelf ook te zoeken en zag dat vorig jaar eind september de eerste unboxingen al op YouTube stonden

2 likes