Je kan azijn toevoegen aan drankjes, misschien kan je daar wat mee experimenteren?
Ik vond het trouwens fijn om iedereen zijn kalenders mee ´uit te pakken´ hier. Leuk om te zien wat er overal in zat.
Je kan azijn toevoegen aan drankjes, misschien kan je daar wat mee experimenteren?
Ik vond het trouwens fijn om iedereen zijn kalenders mee ´uit te pakken´ hier. Leuk om te zien wat er overal in zat.
De citroen smaakte naar goedkope luchtverfrisser en die herbs met munt en lavendel was daarna de ergste. Die met basilicum vond ik mwah en die met chili was zo heet dat ik verder niets proefte. Ben meer van de olijfolie zonder extra smaken hahaha
Voor de mensen met de deluxe rituals adventskalender, hergebruiken jullie de kalender/huisjes of mikken jullie het in de prullenbak?
Weggegooid
Ik heb de huisjes na openen wel terug gezet, maar zodra ik de kerstboom ging opruimen heb ik het allemaal bij het oud papier gedaan. De lichtjes heb ik bij m’n zoontje op z’n kamer gehangen
Ik heb alles weer in de doos gedaan en deze op zolder gezet. Wil volgend jaar een advent kalender voor een vriendin maken en dan is dit wel een leuke basis!
Ja ik heb t weer allemaal in die doos gedaan en die in de berging gezet, idd leuke basis voor volgend jaar als ik voor iemand een kalender wil maken
Ik heb de Zalando doos omgetoverd tot mondkapjes opslag en de Glossybox ga ik gebruiken om voor mijn vriend z’n verjaardag een adventkalender te maken.
In het kader van durf te vragen:
Is er toevallig iemand die de bijenkorf kalender ook had en het Loewe parfum niet lekker vindt?
Zou hem dan graag overnemen
Jongens ik verheug me nu alweer op de Bijenkorf kalender
Heb ergens gelezen dat de rituals kalenders (nog) duurder worden.
Zou het? Ik heb het ‘nieuwe’ design wel gezien. Vind dat blauw met goud erg mooi. Maar vond ze altijd al vrij prijzig
Ik hou deze site in de gaten haha, voor de liefhebbers!
Ja zin in alles weer! Wil sowieso weer de honden advent van de dm! Die was erg leuk vorig jaar.
We gaan met vriendinnen weer een advent kalender uitwisselen. Voor iedere vriendin moet ik 6 kado’s hebben en zo krijgt iedereen van iedereen wat. Gewoon met kleinigheidjes, daarom nu al lekker veel sale bakken aan het doorzoeken, altijd leuk!
Ik hoop zo dat er dit jaar weer eentje van Holland & Barrett is! Wilde die vorig jaar graag maar toen was ie er ineens niet.
Pfft, vond het vorig jaar eigenlijk al te duur voor wat je kreeg. Ik vond die kalender zoveel minder leuk dan eerdere Rituals kalenders, heb uiteindelijk best veel weggegeven of na 1 a 2 keer gebruiken weggegooid.
Ik wil dit jaar graag die van L’Occitane
Ja klopt! Die konden we toen niet in NL bestellen! Ik hoop dat dus ook!
Ik heb nog nooit een advent kalender gehad en daar gaat dit jaar verandering in komen. De katten hebben al wel 5 jaar elk jaar een eigen kalender dus ik nu ook. Wat zijn leuke kalender om in de gaten te houden die niet beauty gerelateerd zijn en geschikt voor een veganist?
Die van Bonne Maman is leuk. Elke dag een speciale soort jam in een klein potje.
DM heeft een vegan kalender!