Misschien die van Yankee Candle?
Ik wil graag die van Betjeman en Barton proberen, lijkt me wel lekkere thee!
Misschien geef ik dat wel als verjaardagscadeau aan mijn schoonzus. Zij is namelijk eind november jarig.
Ik denk dat ik mijn vader de Bonne maman kalender geef. Hij vindt de chocolade advent toch minder
Ik hoop de advent kalender van Davids Tea (Canada en VS) te kunnen bestellen. Wordt niet bezorgd naar Nederland, maar ik verblijf hopelijk 2 weken in Amerika in december. Zou echt leuk zijn voor mijn mamaatje om mee te nemen en ben eigenlijk influenced door iemand op insta die het vorig jaar had gekocht
Weet iemand toevallig hoeveel de kalender van Betjeman & Barton kostte vorig jaar?
35 euro
Ik ga denk ik dit jaar voor de bodyshop kalender en als het kan die van Holland & Barrett
Je bent het eigenlijk verplicht voor the gram
Doen! Zo kan je direct kijken welke thee je lekker vind!
Vind zelf wel een nadeel dat hij geloof ik elk jaar hetzelfde is.
Ik wil weer een thee kalender.
Holland en barret als die er is.
Heel graag de charlotte tilbury maar die is duur.
Misschien een andere make up kalender. Ooit de no7 kado gedaan en zag er mooi uit.
Ik heb nu alweer zo veel zin in de adventskalenders. Ik ga dit jaar voor de Douglas en Bijenkorf kalender en misschien de Skins box, als ze die hebben.
Weet iemand nog vanaf wanneer de Bijenkorf kalenders te koop zijn?
Ik wil sowieso de LEGO Harry Potter kalender, derde jaar op rij! Verder heb ik al twee jaar een thee kalender, vorig jaar Yogi en het jaar ervoor Pukka, misschien dat ik da took wel weer doe.
Twijfel al twee jaar over die van yankee candle maar vind die wel altijd erg duur…
Vorig jaar rond 21 september. Ik wil die ook weer en verder denk ik die van Asos.
Ik vond de Space NK adventkalender vorig jaar echt top, dit jaar iets minder dus ik twijfel of ik deze of die van Cult Beauty ga kopen. Het liefst combineer ik ze, dan zou het echt de perfecte adventkalender zijn dit jaar
San Francisco
Ik vond jouw cult advent calender van vorig jaar zo leuk, dus die neem ik dit jaar denk ik.
En weer de tony
Had voeig jaar de asos en glossybox (wel beiden heel leuk), maar ga er nu voor één denk ik, gezien ik nog steeds niet alles heb gebruikt haha
Ik was vorig jaar heel blij met die van Zalando dus die hoop ik weer te kunnen bemachtigen. Glossybox laat ik aan mij voorbij gaan.
Ik had vorig jaar de kalender van LookFantastic en die viel ontzettend tegen dus die skip ik dit jaar, die van de Bijenkorf was echt top! Hoop dit jaar die van Cult te kunnen bemachtigen
Ik wil al een paar jaar de Diptyque kalender. Maar vind hem zo duur.
Ik had deze 2 jaar geleden en vond het het geld wel echt waard! Was echt een leuke adventkalender.