Het adventkalender-topic (Deel 1)

Meeh, het was misschien beter voor me geweest als je had gezegd dat ie helemaal niet het geld waard was haha.

Ugh ja deze wil ik ook maar kan het niet aan mezelf verantwoorden.

1 like

Ik had hem afgelopen jaar en vond hem ook echt top sorry :joy: die kleine kaarsjes gaan nog best een tijdje mee en ook de parfums zijn 10ml dus daar kan je ook even mee vooruit!

3 likes

Ik weet inderdaad nog dat je dat toen postte! Ik keek toen elke dag in dag topic om te zien wat je die dag had gekregen haha. Oké, misschien moet ik er dit jaar toch voor gaan. Al had ik nou elke maand €35,- opzij gezet, dan leek het misschien op een minder grote uitgave.

1 like

Ik heb volgens mij nooit de kleine jammetjes gereviewd. Maar ze waren zo lekker allemaal. Vooral die met citrusvruchten; yuzu, mandarijn en sinaasappel zijn mijn favorieten. Daar zou ik eigenlijk grote potten van willen. Zodra de nieuwe kalender beschikbaar is wil ik hem, er zat namelijk niets bij dat niet lekker was. Echt een aanrader!

20 likes

Ja die van lookfantastic viel echt tegen, bijna alleen maar testers en mini’s en vrijwel geen fullsize producten.
Wil dit jaar voor de Asos en cult gaan.

2 likes

Waar is die jam lekker bij? Enkel op bijv boterham of cracker of is het ook lekker bij een kaasplank?

3 likes

Jaaaa ik twijfel of ik de Asos ook erbij wil, die ziet er ook altijd super goed uit. Maar zag dat die van Cult dit jaar wel heeeel erg prijzig is dus waarschijnlijk hou ik het bij 1

2 likes

Ik combineer geen zoet met zout maar ik denk dat het wel zou kunnen. Op brood en op croissants is het lekker maar je kunt de jam ook gebruiken in thumbprint cookies.

1 like

Oh dat is een goede tip!

3 likes

Had 2 jaar geleden de Holland and Barrett calender en die was echt top. Had het uitgespreid over december en januari zodat ik er langer van kon genieten :grin: Heb bijna alle producten gebruikt! dit jaar weer denk ik

1 like

Vorig jaar werd ie alleen niet in Nederland verkocht :pensive: hopelijk dit jaar weer wel.

Ik wil die van moersleutel denk ik. En bonne maman. Vorig jaar had ik bonne maman en van bird&blend. Die was ook echt heel leuk

2 likes

Heeft er iemand weleens een chips adventkalender gehad en zo ja, welke? Lijkt me ook wel leuk naast een beauty adventkalender. Of popcorn, maar ik hou eigenlijk alleen van zoute popcorn dus dat is niet zo’n goed idee

2 likes

Waar had jij de Bonne Maman kalender vorig jaar gekocht? Hij klinkt echt zo leuk.

Ik heb de kalender van Your Daily Teacup weer besteld, vond dat vorig jaar een hele fijne.

2 likes

Ik ga deze denk ik ook proberen! Lijkt me leuk :smile:

3 likes

Ik moest even googlen, een moersleutel adventkalender??? Haha maar het is craft beer leuk!
Ga ik denk ik voor mn man kopen!

Wij hebben die van beerwulf en hopt gehad, die waren ook echt leuk.

3 likes

Heb gegoogled of ik de inhoud van de Bijenkorf kalender van dit jaar kon vinden, maar helaas…
Vorig jaar had ik die, en vond hem echt top.

Normaal elk jaar Lookfantastic maar die had ik geskipt omdat de inhoud me niet trok. Nu zag die er wél weer mooi uit. Maar twijfel of ik deze ga bestellen, kan al op 1 september, of toch wacht tot ik de inhoud van de Bijenkorf kalender ergens kan zien.

2 likes

Omg dit lijkt me echt perfect. Elke dag een ander zakje chips :heart_eyes:

4 likes

Bij de webshop van Bonne Maman.

3 likes

Dank!

3 likes