Ik denk dat je nog wel even kan wachten, de kleine adventkalender ligt zelfs nog niet in de winkel omdat de productie vertaging heeft opgelopen (ik denk dat het begin oktober wordt)
Bonne Maman heeft een nieuwsbrief verstuurd over de adventskalender, hij is online maar alleen met een directe link te vinden.
De Bonne Maman adventskalender staat hier.
Met de code LIEFSBM2022 krijg je 5 euro korting en gratis verzending (tot 14 september).
Ik heb hem besteld en zal in december delen wat er in zit.
Besteld. Ik zat te twijfelen over de oil and vinegar, maar ik vind €69,95 aan de prijs voor iets wat een kleinigheidje moet voorstellen. Ik heb nu voor Bonne maman €24,90 betaald, dat vind ik te doen
jaaaa leuk, besteld! scheelt echt veel met die code.
grrr ik word zo hebberig van advent kalenders
Jaaa tof! Ik heb hem besteld voor mijn zoontje. Kan hij ook elke dag iets uitpakken. En liever een jammetje dan een speelgoedtroepje of snoep.
Ik ben ook weer gezwicht! De enige die ik ga halen denk ik, niet te duur maar wel wat exclusieve smaakjes.
Ik hou het hier ook bij denk ik. Vorig jaar had ik ook die van Pickwick maar daar zaten alleen gewone smaakjes in uit de supermarkt, niks speciaals.
Die van Bonne Maman is echt leuk. Lekkere jam, geen grote porties, en ook een mooie kalender. Behalve de jam zitten er 2 verrassingen bij ik verwacht een lepel en een hanger voor de kerstboom . Wat mij betreft een aanrader!
Je had een partnerschap met ze aan moeten gaan . Het halve forum koopt die kalender door jou.
Ik ook hierom. Eet vaker jam dan azijn etc.
Ik ben al een azijnpisser. Extra azijn is overdaad
Heb hem ook besteld! Vorig jaar twijfelde ik al en erna spijt dat ik hem niet had genomen.
Ik zit nu al op 2 advents voor dit jaar ben benieuwd op hoeveel ik dit jaar eindig. (3e ook al eigenlijk want die maakt mijn moeder voor mij)
Plus sowieso wil ik nog een Lindt advent haha
Zit zo te twijfelen tussen de standaard of de luxury… aaah
Ik wil graag die van Benefit maar zie hem nog nergens. Lijkt me wel handig om wat mascara te testen
Ik hoop dat de Bijenkorfkalender niet te snel gaat. Wil eerst even de inhoud zien bij een unboxingvideo. Dan wordt het die of die van Rituals. Al vind ik bij Rituals wel veel overlapping met vorig jaar…
Ik heb even gecheckt of de directe link werkt als ik het domein omzet naar Belgisch maar helaas.
Hier kan je je wel inschrijven op de notificatie:
En dan hoop ik dat ze ook een fijne kortingscode hebben voor je.
De Belgische webshop heeft wel een jam waar ik heel benieuwd naar ben, met ananas en rum en vanille. Die lijkt me heerlijk!
Weet iemand of er ook weer een Zalando adventkalender komt?
Heb hem ook besteld! Vorig jaar de Oil en Vinegar gehad, nu lekker zoet. Bedankt voor het delen van de code!!
Ik heb er toch nog een adventskalender bij besteld maar hij is niet voor mij; de Lego Friends adventskalender. Mijn dochter van 4 gaat hier vast heel blij van worden want het is haar favoriete speelgoed.
Dankjewel voor het delen… Ik ben erg benieuwd erna!