Hier ook een bevestigingsmail, afschrijving op de bank en factuurmail. Ik vermoed dat er bij jou iets is misgegaan?
Ja ik had het van @FrauHelga , ook de eerste keer vorig jaar!
Heb m nu toch maar opnieuw besteld, ondanks dat al was afgeschreven. Over het algemeen heb ik vrij positieve ervaring met hun klantenservice dus komt vast wel goed.
Ik heb dus helemaal niet eraan gedacht dat ik nog wat anders kon bestellen erbij ![]()
haha. Anders had ik die er ook wel bij gedaan.
Boeee, hier werkt ie niet (incognito en 2 verschillende browsers niet) Dus ik wacht denk ik gewoon nog maar een paar dagen en probeer het dan opnieuw.
Ik had hetzelfde, maar hij vulde mijn e-mailadres automatisch in en daardoor werd dat vakje geel. Toen vulde ik hem handmatig in en werd dat vakje wit en toen kon ik hem wel gewoon bestellen.
@Nefertiti ik heb de caramel set er door jou ook bij gedaan haha, caramelfluencer ben je nu ![]()
Ik heb hem ook besteld en het lukte bij mij eerst ook niet. Je moet de verzendwijze nog âselecterenâ. Het bolletje is lichtgrijs en lijkt daarom aangevinkt, maar je moet er nogmaals op drukken, dan wordt hij zwart. Toen deed hij het wel bij mij!
Ik wil ook een adventskalender voor mân dreumes, haha. Hij zal er zelf wel niets van begrijpen maar ik wel
.
Hebben jullie tips? Hij is dan 1,5. Denk dat hij mân Bonne Maman kalender ook wel kan waarderen.
Ik zag zelf bijvoorbeeld deze:
Maar misschien zie ik wel hele leuke over het hoofd.
Ja ik ook! Kreeg âŹ10 korting met de kortingscode.
Nu nog bedenken of ik em zelf houd of weggeef aan mijn moeder.
Ik vind die met mini boekjes altijd leuk. Je hebt ze b.v. Van de gruffalo, dan heb je 24 mini prentenboekjes
Ik heb deze van Lumene gekocht

Die ziet er leuk uit. Denk dat ik die ga kopen. Elke dag nieuw boekje om te lezen.
Voor wie interesse heeft in die van De Bijenkorf:
Oehh denk dat ik hem ga halen
Oh yes, wacht op deze. Hopelijk ben ik op tijd met bestellen.
Zojuist voor het 3e jaar de Lakrids by BĂŒlow adventkalender besteld. Veel bijzondere smaken
gek op de drop-choco-combo.
Deze ga ik kopen, vorig jaar was hij super
Whaa ja ik ga er ook voor dit jaar! En misschien nog een milka on the side ![]()
Heb je een linkje?
Ah heel benieuwd naar de rest van de inhoud! Ging hij vorig jaar erg hard?