Ik ben ook geinfluenced Echt zin in alle speciale smaakjes proberen, want zo een grote pot van een special durf ik vaak toch niet aan
Dankjewel!! @FrauHelga Ik heb de Bonne Maman ook besteld voor mijn vader. Hij is altijd gek op jam.
Ik kan de bonne maman kalender helemaal niet bestellen? Hij gaat gewoon niet naar de betaal pagina
Dit had ik ook!
Ik moest op bestellen klikken en daarna op het mandje. Toen lukte het wel.
zo ver kwam ik nog wel haha maar ik mag niet eens betalen @Mandarijntje hoe heb jij t opgelost?
Is de betaalknop niet aan te klikken? Volgens mij moet je dan nog ergens een vinkje zetten dat je de aankoopvoorwaarden accepteert.
Overigens verliep het betalen bij mij ook niet zonder problemen, hij schoot automatisch door naar ASN-bank, toen ik Ideal selecteerde, maar ik zit helemaal niet bij ASN. Gelukkig kon ik het afbreken en terug. De site loopt in die zin niet helemaal lekker vind ik.
Nee, alles is aangevinkt. Als ik op betalen klik gaat ie ook wel naar het laad scherm (echt schattig trouwens met dat dekseltje) en dan gebeurt er verder niks
Hè dat is irritant. Andere browser / apparaat gebruiken?
Ook al geprobeerd :’) Ga ff cookies verwijderen ofzo en het dan nog eens proberen
Dit was de truc! In incognito mode deed ie t wel
Ik heb hem ook besteld! En ook die trio caramel erbij, lijkt me heerlijk op pannenkoeken. En ik had met die code nog meer korting, ik heb 33,40 betaald terwijl de caramel 13,50 was.
Shit ik had echt een deal met Bonne Maman moeten maken. Roeping als jam-influencer gemist.
Hebben jullie een bevestiging gehad per mail van jullie bestelling bij Bonne Maman? Ik niet namelijk en als ik inlog staat er als status: canceled, maar bedrag is wel afgeschreven.
Ja, bevestiging en ook de factuur gekregen
Sorry stiekem was @Bunnyslippers de influencer op Insta maar toen ben ik snel naar dit topic gegaan. En zij had het vast weer van jou haha.
Hier ook een bevestigingsmail, afschrijving op de bank en factuurmail. Ik vermoed dat er bij jou iets is misgegaan?
Ja ik had het van @FrauHelga , ook de eerste keer vorig jaar!
Heb m nu toch maar opnieuw besteld, ondanks dat al was afgeschreven. Over het algemeen heb ik vrij positieve ervaring met hun klantenservice dus komt vast wel goed.
Ik heb dus helemaal niet eraan gedacht dat ik nog wat anders kon bestellen erbij haha. Anders had ik die er ook wel bij gedaan.
Boeee, hier werkt ie niet (incognito en 2 verschillende browsers niet) Dus ik wacht denk ik gewoon nog maar een paar dagen en probeer het dan opnieuw.