Het adventkalender-topic (Deel 1)

wow wat chill van je stage!

2 likes

Voor de Holland & Barrett liefhebbers: je kunt je aanmelden voor de wachtlijst

17 likes

Die van Dior heeft weer alleen maar mini’s, mij niet bellen

Dat is toch altijd al zo geweest?
Maar altijd beter dan de stickers van Chanel

3 likes

Ja, vandaar de ā€˜weer’ haha

Nou je kunt een heleboel stickers kopen voor 470 pond. Als je nou @LeviOHsa lief aankijkt, wilt ze voor dat bedrag heus een adventskalender voor je maken.

Serieus mensen die zoveel geld neertellen voor een advent, hebben geld te veel.

5 likes

Ja he! Ik loop stage op het hoofdkantoor en vind de extra voordelen die ik krijg echt amazing haha

4 likes

Nou voor wie wilt. De mymuesli adventskalenders (6 verschillenden) staan online. Als je het nu preordert krijg je korting.

2 likes

Ik heb mezelf op de wachtlijst gezet voor die van cult beauty. Ik weet zeker dat ik daar wat leuks aan overhoud. En misschien dat ik nog een leuke etens kalender koop in duitsland

3 likes

Heeft iemand een kortingscode voor de Glossybox? Volgens mij was de kalender vorig jaar flink goedkoper, maar weet ik niet zeker meer.

Ja dat Fortnum & Mason nog steeds niet naar de EU verzendt vind ik echt belachelijk. Hoeveel bedrijven hebben hun shit op orde sinds Brexit? En zij nog steeds ā€˜ja hopelijk soon weer hihi’

2 likes

Vanaf wanneer wordt de fortnum&mason verkocht? Ik ben het weekend van 15 oktober in Engeland dus kan hem dan wel voor je meenemen als hij al te koop is.

Zo ja, kijk even terug: €68 voor betaald

1 like

Ik zal voor je kijken!

2 likes

Wat een leuke! :star_struck:

3 likes

De producten lijken me super lekker maar mijn god wat een prijs voor (snel geteld) 1.5kg eten.
Ik overweeg hierdoor bijna een side hustle in de adventskalender-industry :smirk:.

6 likes

Oeh dit is een goede deal! Ik wil hem eigenlijk ook bestellen. Weet iemand wanneer deze verzonden wordt? Ik ga namelijk in November verhuizen en twijfel op welk adres ik hem nu moet laten bezorgen :joy: Kan het online nergens vinden…

1 like

Vrij snel volgens mij, mijne is gisteren verzonden en vrijdagavond bestelde ik hem.

3 likes

Ohhhh dat is inderdaad al heel snel, dan ga ik hem gauw bestellen. Dank voor je tip! :smiley:

2 likes

Heb je hem ook al binnengekregen? Ik heb gisteren een mailtje gekregen dat die verzonden is, maar nog geen mail wanneer ik hem kan verwachten.

2 likes