Ik heb precies hetzelfde besteld! Thanks @FrauHelga voor de tip en voor de kortingscode.
Ik had hetzelfde, maar hij vulde mijn e-mailadres automatisch in en daardoor werd dat vakje geel. Toen vulde ik hem handmatig in en werd dat vakje wit en toen kon ik hem wel gewoon bestellen.
@Nefertiti ik heb de caramel set er door jou ook bij gedaan haha, caramelfluencer ben je nu
Ik heb hem ook besteld en het lukte bij mij eerst ook niet. Je moet de verzendwijze nog âselecterenâ. Het bolletje is lichtgrijs en lijkt daarom aangevinkt, maar je moet er nogmaals op drukken, dan wordt hij zwart. Toen deed hij het wel bij mij!
Ik wil ook een adventskalender voor mân dreumes, haha. Hij zal er zelf wel niets van begrijpen maar ik wel .
Hebben jullie tips? Hij is dan 1,5. Denk dat hij mân Bonne Maman kalender ook wel kan waarderen.
Ik zag zelf bijvoorbeeld deze:
Maar misschien zie ik wel hele leuke over het hoofd.
Ja ik ook! Kreeg âŹ10 korting met de kortingscode.
Nu nog bedenken of ik em zelf houd of weggeef aan mijn moeder.
Ik vind die met mini boekjes altijd leuk. Je hebt ze b.v. Van de gruffalo, dan heb je 24 mini prentenboekjes
Ik heb deze van Lumene gekocht
Die ziet er leuk uit. Denk dat ik die ga kopen. Elke dag nieuw boekje om te lezen.
Voor wie interesse heeft in die van De Bijenkorf:
Oehh denk dat ik hem ga halen
Oh yes, wacht op deze. Hopelijk ben ik op tijd met bestellen.
Zojuist voor het 3e jaar de Lakrids by BĂŒlow adventkalender besteld. Veel bijzondere smaken gek op de drop-choco-combo.
Deze ga ik kopen, vorig jaar was hij super
Whaa ja ik ga er ook voor dit jaar! En misschien nog een milka on the side
Heb je een linkje?
Ah heel benieuwd naar de rest van de inhoud! Ging hij vorig jaar erg hard?
Van wat ik me kan herinneren toen ik hier meelas wel, maar weet het niet zeker want ik wilde hem niet kopen dus heb het niet geprobeerd
Weet niet hoe snel het de eerste keer ging vorig jaar. Maar weet wel dat er vorig jaar een nieuwe voorraad is gekomen en volgens mij was die wel vrij snel weg!
Heb je al een adventkalender of weet je al welke je wilt?
- Ik heb er al een (of meerdere) besteld
- Ik heb er al een (of meerdere) besteld en wil er nog een (of meerdere)
- Ik weet welke ik wil, maar heb die nog niet besteld
- Ik wil een adventkalender, maar weet nog niet welke
0 stemmers
(Welke? Ik ga die van Space NK bestellen)