Het adventkalender-topic (Deel 1)

Nee, bij bangerhead.nl Is een Zweedse webshop en daar is hij goedkoper en als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief gaat er ook nog 10% af!

Anders is hij bij Lyko (ook Zweeds) ook wat minder duur.

2 likes

Ik wil er dit jaar waarschijnlijk geen, tenzij ik er een tegenkom die al mijn verwachtingen overtreft.

5 likes

Ik neig heel erg naar die van Bijenkorf, maar twijfel nog en ben erg benieuwd naar die van Holland & Barrett

4 likes

Ik twijfel ook nog:

Wilde (na het zien van de inhoud hier vorig jaar) zo graag de cult beauty, maar €275😱

Anders de glossybox, die had ik vorig jaar ook en veel plezier van. En glossier producten!

Asos had ik vorig jaar ook en vond ik leuker, maar de inhoud lijkt dit jaar mwah en sommige dingen hetzelfde?

En nu ik de bijenkorf zie denk ik ook een optie🤩

Ik mag er echt maar 1!!!1!1!1 ok naast de tony adventkalender.

Denk nu dat ik er vorig jaar 2 a €200 dus voor €75 extra maakt cult beauty dan ook niet meer uit, maar pff. Heb wel ook leuke producten eraan overgehouden, die ik nu nog gebruik of opnieuw heb gekocht.

2 likes

Ik krijg van m’n stage blijkbaar de TBS deluxe kalender cadeau, ben nu al excited haha. Heb enkel in 2020 1 kalender gehad en dat was mymuesli en die had ik al opengedaan en opgemaakt nog voor november denk ik zelfs :sweat_smile:

16 likes

wow wat chill van je stage!

2 likes

Voor de Holland & Barrett liefhebbers: je kunt je aanmelden voor de wachtlijst

17 likes

Die van Dior heeft weer alleen maar mini’s, mij niet bellen

Dat is toch altijd al zo geweest?
Maar altijd beter dan de stickers van Chanel

3 likes

Ja, vandaar de ā€˜weer’ haha

Nou je kunt een heleboel stickers kopen voor 470 pond. Als je nou @LeviOHsa lief aankijkt, wilt ze voor dat bedrag heus een adventskalender voor je maken.

Serieus mensen die zoveel geld neertellen voor een advent, hebben geld te veel.

5 likes

Ja he! Ik loop stage op het hoofdkantoor en vind de extra voordelen die ik krijg echt amazing haha

4 likes

Nou voor wie wilt. De mymuesli adventskalenders (6 verschillenden) staan online. Als je het nu preordert krijg je korting.

2 likes

Ik heb mezelf op de wachtlijst gezet voor die van cult beauty. Ik weet zeker dat ik daar wat leuks aan overhoud. En misschien dat ik nog een leuke etens kalender koop in duitsland

3 likes

Heeft iemand een kortingscode voor de Glossybox? Volgens mij was de kalender vorig jaar flink goedkoper, maar weet ik niet zeker meer.

Ja dat Fortnum & Mason nog steeds niet naar de EU verzendt vind ik echt belachelijk. Hoeveel bedrijven hebben hun shit op orde sinds Brexit? En zij nog steeds ā€˜ja hopelijk soon weer hihi’

2 likes

Vanaf wanneer wordt de fortnum&mason verkocht? Ik ben het weekend van 15 oktober in Engeland dus kan hem dan wel voor je meenemen als hij al te koop is.

Zo ja, kijk even terug: €68 voor betaald

1 like

Ik zal voor je kijken!

2 likes

Wat een leuke! :star_struck:

3 likes