Het adventkalender-topic (Deel 1)

De producten lijken me super lekker maar mijn god wat een prijs voor (snel geteld) 1.5kg eten.
Ik overweeg hierdoor bijna een side hustle in de adventskalender-industry :smirk:.

6 likes

Oeh dit is een goede deal! Ik wil hem eigenlijk ook bestellen. Weet iemand wanneer deze verzonden wordt? Ik ga namelijk in November verhuizen en twijfel op welk adres ik hem nu moet laten bezorgen :joy: Kan het online nergens vinden…

1 like

Vrij snel volgens mij, mijne is gisteren verzonden en vrijdagavond bestelde ik hem.

3 likes

Ohhhh dat is inderdaad al heel snel, dan ga ik hem gauw bestellen. Dank voor je tip! :smiley:

2 likes

Heb je hem ook al binnengekregen? Ik heb gisteren een mailtje gekregen dat die verzonden is, maar nog geen mail wanneer ik hem kan verwachten.

2 likes

Nee dat niet, nog geen tracking ontvangen en ook nog niet binnen. Maar dat verwacht ik wel binnen een week.
Ik geloof trouwens dat Bonne Maman via DPD verzendt.

1 like

Ik heb de Bonne Maman adventkalender voor m’n moeder besteld, vind hem zo leuk! Echt jammer dat ik niet zo’n jam fan ben. Als ik het me goed herinner zat er vorig jaar elk jaar een ander smaakje in toch, niet smaakjes die na een x aantal dagen herhaald werden?

1 like

Klopt, elke keer een nieuwe smaak! Echt heel leuk. Ik keek per ongeluk op de UK website van die kalender en vgm hebben we dit jaar ook nieuwe smaakjes vergeleken met vorig jaar.

3 likes

Ik heb de Bonne Maman ook gekocht puur op enthousiasme van de laatste berichten in dit topic (heb het vorig jaar niet in de gaten gehouden) maar tot nu toe waren alle forum-hypes een succes dus ik was vrij snel overstag haha.

Ik twijfel nog over de Lookfantastic kalender

4 likes

Oh leuk ik heb hem ook besteld voor mn moeder haha.

2 likes

Ik vind de jamkalender ook zo leuk maar ik vind het heel irritant om nu al een kalender in huis te hebben want ik woon zo klein, dus ik hoop dat hij er in november nog is

1 like

En het nummer dat bij La Poste/Colissimo eronder staat (achter ‘N° de suivi étranger’ of wat er dan ook op de Engelse versie staat haha) kun je gebruiken om hem via DPD te traceren, daar wordt ie dan uiteindelijk mee bezorgd.

Of nouja dit is m’n eerste Bonne Maman bestelling, maar met andere bestellingen ging dit wel altijd zo.

1 like

Ik ben bang van niet, deze gaat altijd heel hard.

Volgens Google translate wordt mijn pakketje verwerkt. Dan denk ik dat ik eind deze week/ begin volgende week kan verwachten. Mits alles goed gaat

@FrauHelga en wiens schuld is dat, dat die jam advent zo hard gaat hmmm?

4 likes

Ik voel nu wel iets van prestatiedruk of zo. :sweat_smile: Die jamkalender is fantastisch (naar mijn mening) maar misschien ben ik gewoon snel tevreden of zo en vinden jullie het 3 keer niks.

Maar ik hou gewoon van het merk :heart:. Het is lekker, zit in mooie nostalgische verpakkingen, en dan nog dit:

6 likes

Het is niet zo bedoeld, maar dit werkt op mijn lachspieren.
Jij denkt ik doe een goede daad en geef een moeilijk te pakken potje jam aan een vrouwtje. Krijg je een holocaust verhaal als cadeau terug.

En die dame is dan nog behoorlijk kwiek zijn, gezien haar leeftijd.

Het is zo ongelofelijk Amerikaans. Of ik ben gewoon heel cynisch

8 likes

Ah helaas, dan ga ik hem laten gaan

1 like

Ik heb ‘m toevallig vorig jaar nog gekocht op 10 december dus zou het zeker in de gaten houden. Werd hij ineens aangevuld, dus mss doen ze dat vaker? Ik vond het niet zo erg, had m als cadeau voor kerst gekregen en gewoon vanaf 1 januari elke dag een vakje open gemaakt haha

4 likes

Ahh ik hoop erop!

4 likes

Die Bonne maman-kalender zou vandaag al bij mij bezorgd worden.

2 likes