Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ah helaas, dan ga ik hem laten gaan

1 like

Ik heb ‘m toevallig vorig jaar nog gekocht op 10 december dus zou het zeker in de gaten houden. Werd hij ineens aangevuld, dus mss doen ze dat vaker? Ik vond het niet zo erg, had m als cadeau voor kerst gekregen en gewoon vanaf 1 januari elke dag een vakje open gemaakt haha

4 likes

Ahh ik hoop erop!

4 likes

Die Bonne maman-kalender zou vandaag al bij mij bezorgd worden.

2 likes

Ik wilde net hetzelfde posten. :smiley:

1 like

Wedstrijdje wie hem eerder heeft?

Haha welk tijdvak zit jij?
Ik kan hem tussen 13:48 en 14:48 verwachten.

vandaag tussen 11:49 en 12:49

2 likes

Ha ik win! De mijne is net bezorgd.

10 likes

Ik ben een slechte verliezer

4 likes

Ik al helemaal want heb nog geen track and trace :rage: Maar heb mijne natuurlijk wel later in de avond opnieuw moeten bestellen dus hopelijk morgen!

2 likes

Ik heb voor het eerst een Rituals kalender besteld. Ik wou hem al jaren maar had er nooit het geld voor (over). Heb de grootste besteld en hij komt vandaag al binnen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Voor de geïnteresseerden de beauty advent kalender van Anthropologie. €90 waarde £300.

3 likes

Ah mijn Bonne Maman komt ook vanmiddag maar had het liever later gehad. Hoe ga ik dit 2,5 maand dichthouden :grimacing:

1 like

Familielid gaat in november naar de VS dus wil vragen of hij een adventkalender mee kan brengen (ik zit te denken aan een te koop bij de Sephora)… Heb hun aanbod nog niet goed bekeken dus mocht iemand tips hebben?

2 likes

Onder je bed neerleggen en vooral er niet aan denken

3 likes

Ik was bij de Lidl en daar hadden ze een enorme hoeveelheid chocoladekalenders voor kinderen, oa Paw Patrol, Peppa Pig en LOL. Oh en een Milka kalender.

5 likes

Oil en vinegar en bonne maman allebei bezorgd :christmas_tree::sparkles: echt zin in maar ik stop ze nog even in de berging.

2 likes

Wanneer had jij hem besteld?

@Banananana godver nou wil ik die van oil and vinegar ook

Afgelopen zaterdag

7 likes