Ik heb die van Oil & Vinegar en van Bonne Maman ook binnen! Heb die van O&V even aan m’n moeder gegeven ter bewaring want ik ken mezelf en trek anders op een random zaterdagavond alvast iets lekkers open voor bij een horrelhap
oeeeh anthropologie, fancy, voel me altijd extra arm als ik in die winkel rondloop
uuhm net de bonne maman kalender gekocht en heeft iemand anders ook 28 emails gekregen van hun or is that just me? wtf
Lijkt me een foutje, ik kreeg er in totaal 3 (bestelbevestiging en factuur) en 2 dagen later dat het verzonden was.
Ik heb al op de achterkant gekeken van de Bonne Maman kalender. 🫣
Het zijn wel interessante smaken dit jaar
Ik zie alleen nog die van vorig jaar… heb je een linkje?
Thanks! Vind de inhoud alleen niet heel geweldig voor €90,-. Twijfel nog steeds welke ik allemaal wil.
Haha ja ik kreeg er 21. Maar ook al een mail dat ‘ie verzonden is!
ja, ik ook net een mail dat het onderweg is
Ik lees net dat Ikea alleen nog maar 2 kaarten van €5 in z’n kalenders heeft zitten geen kans meer op een tegoed van €250 dus. Echt balen!!
1x €5 voor het restaurant en 1x €5 voor de winkel…
Dan koopt toch bijna niemand dit meer? Zo lekker is die chocola niet
Ik vind die wel allemaal heel lekker
Nee ik snap het ook niet, voor de chocolade zou ik hem zeker niet kopen. Dan beter een lindt kalender ofzo
Ik dacht 129,—
Ik zie net dat de Zalando adventskalender online staat
Wow wel een stuk duurder dan die van vorig jaar. Hopelijk kan ik hem deze keer ook met een kortingscode bestellen (ok eerst even de inhoud goed checken)
De kleine bodyshop kalender is nu ook te koop