H&M heeft er ook 2
@Eddie en andere Vlamingen; ik kreeg bericht dat de Bonne Maman adventskalender nu ook in België verkrijgbaar is via deze link!
Heb mn kalenders binnen en vroeg me af of er nog meer leuke food kalenders waren haha. Het lijkt mij namelijk leuk om met de kalenders die ik al heb op kerst avond een borrel plank te maken.
Iemand niet een kortingscode voor die van Zalando?
Ik zit als een havik m’n mail te checken of ik al bericht heb van de Bijenkorf. Iemand al iets gehoord?
Nee ook nog niks gehoord… dacht al dat het aan mij lag
Hier ook nog niks, behalve een mail over Tony’s Chocolonely
Is member zijn voldoende om eerder toegang te krijgen tot de Bijenkorf kalender of moet je member+ zijn?
Ga net deze topic checken om te zien of iemand al iets gehoord heeft. Hier ook nog niets gehoord…
Ik zit ook al de hele dag te checken. Super vervelend wel…
Ik zit elke dag te checken of die van cult beauty online is.
Vind het wel grappig want ik haat op herfst dingen die in augustes in de winkel liggen. Maar nu kan ik niet wachten op een kalender die ik pas over een paar maanden kan openen.
SpaceNK is beschikbaar
https://www.spacenk.com/global/brands/s/space-nk/space-nk-advent-calendar-MUK200034314.html?cm_mmc=Affiliates--2575853--Space-_-NK&ranEAID=QFGLnEolOWg&ranMID=36362&ranSiteID=QFGLnEolOWg-TqqVcO9AtGlAFPqdxgq1xA&utm_campaign=2575853&utm_content=15&utm_medium=affiliate&utm_source=linkshare&utm_term=2575853
Ik twijfel tussen deze en CultBeauty😅
De bijenkorf adventskalender staat er op!
Ik zou 2 aparte lijstjes maken met de inhoud van beide kalenders en dan groen maken wat je sowieso gaat gebruiken, oranje waar je wel nieuwsgierig naar bent en gewoon zwart waar je niet echt interesse in hebt. Dan kun je zien welke inhoud het beste voor je is. Ze kosten ongeveer even veel dus alleen op de waarde letten vind ik nooit zo handig omdat een adventkalender €1500 waard kan zijn, maar als ik maar interesse heb in €600 daarvan kan ik beter een andere adventkalender kopen.
Ik zie hem nog niet, heb je een link?
Ik zie ook nog niks
Zal ik je vertellen dat ik dus dit zo ongeveer net gedaan heb🤣
Ik heb geturfd voor dingen die ik sowieso ga gebruiken. Doorslag was eigenlijk dat ik eerder de CT lipstick dan het oogschaduwpalet ga gebruiken dus ik heb SpaceNK besteld
Haha fijn dat het werkte! Ik twijfelde ook tussen deze twee en heb vanochtend ook die van Space NK besteld