Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik heb de Bijenkorf ook besteld! Ben mega benieuwd, had voor 80 euro aan cadeaubonnen. Twijfelde tussen deze of de grootste van the Body Shop (die had ik vorig jaar en vond ik echt heel leuk). Maar heb daar nog zo veel van staan wat ik moet opmaken. Dus mocht ze niet allebei kopen van mezelf :stuck_out_tongue:

6 likes

Ogen dicht gedaan en de Bijenkorf kalender besteld. :rofl:

2 likes

Nu is ie beschikbaar en twijfel ik over de Bijenkorf kalender… Vind het toch wel veel geld voor wat je krijgt. En sommige dingen ga ik niet gebruiken.
De parfums spreken me het meeste aan. En Skins komt ook vaak nog met een leuke box in het najaar.
Hoewel dat geen adventkalender is denk ik dat ik daarop wacht.

1 like

Ik heb ook de bijenkorf kalender gekocht!

Google.nl heeft er vast antwoord op.

1 like

Ik ga even voor je zoeken, kom er zo op terug!

4 likes

Skins box. Via google kom je veel te weten.

1 like

Toen ik googlede op skins box kreeg ik 2 boxen. Ze staan bij de giftboxen op hun site.

2 likes

Dan moet je maar net weten wélke box dat dan was, en omdat ik hem vorig jaar ook had kon ik hem zo vinden.

@Shadina Deze was het De Holiday Box van Skins Cosmetics : Amayzine.com

7 likes

De box voor de kerst staat er nu nog niet op, dus die vind je niet op de site

1 like

Aanrader hoor, alsmede de parfumboxen die ze regelmatig hebben.

3 likes

Ik heb de bijenkorf ook besteld :smiling_face_with_three_hearts: wordt morgen al bezorgd zag ik, dus ik ga hem op zolder zetten zodat ik er niet de hele tijd tegenaan hoef te kijken want anders maak ik 'm te vroeg open denk ik

Heb besloten om eind oktober lekker in Duitsland te kijken naar een Adventskalender, een leuke uitzoeken bij de DM, en dan nog een leuke van Lindt ofzo bij een supermarkt.
Dan laat ik Lookfantastic/Rituals/Bijenkorf enzo dit jaar aan me voorbij gaan.

4 likes

Weten jullie nog leuke chocola/snoep kalenders? Ik ken de Lindt/Milka/Haribo enzo al

1 like

Tony chocolony en op amazon zag ik ook leuke gummy boxen

2 likes

Je moest de code BEAUTY toevoegen aan je account, had je dat gedaan? Anders weet ik ook niet waarom je de link nog niet hebt gehad :frowning: zag wel dat ze het in batches sturen en dat het nog tot morgen kan duren, dus misschien komt ie er nog aan.

Ben wel member+ trouwens ja

2 likes

Ik vind die van Pierre Herme leuk en lekker, maar is wel een dure. Ik zoek nog een goede met chips (niet zoals die van Pringles die maar 4(?) smaken heeft die zich steeds herhalen) ofzo, iets hartigs :drooling_face:

2 likes

Ik zag ook een leuke van just spices maar die was alleen in uk verkrijgbaar. Of de mini versie via amazon maar ik wil liever die potjes ipv zakjes.

2 likes

Ik zit nog te wachten op de H&B kalender!

6 likes

Als je er van houdt heeft after eight ook een lekkere

5 likes