Kan wel zijn dat bij DM dan alles al is uitverkocht. Mijn vader keek dit weekend voor me, maar alles was al geplunderd
Had graag de dmBio kalender weer gehad.
Oh… ben gek op chocolade met mint, dus ook after eight, zal eens kijken.
Nee toch, niet nu al?? Ging vorig jaar en het jaar daarvoor ook in oktober naar Duitsland, ook rond de 23e, en toen was er nog van alles. Wellicht dat het nog aangevuld gaat worden? Ik hoop het
Heeft iemand ervaring met de Glossybox kalender bestellen via de UK of DE site?
Als je een Normal in de buurt hebt is dat de moeite waard om in de gaten te houden, ik heb de afgelopen jaren daar kalenders van Hershey’s, Reese’s, Haribo, Look o look enzo gezien
M’n Space NK adventkalender is bezorgd! Fijn dat er dit jaar een deurtje is, veel beter dan die hoes van vorig jaar. Nu nog 2 maanden wachten haha. Er zat een gratis full size handcreme en handzeep bij van hun eigen merk, dus die kan ik wel alvast uitpakken
Weet iemand nog een betaalbare koffie advent kalender? Eerst had ik die van yawn maar die is ineens echt mega duur geworden
Heb je ook de voucher geactiveerd? Want volgens mij was een account aanmaken alleen niet voldoende.
Ik heb m ook nooit ontvangen terwijl ik die code wel gebruikt heb met account aanmaken
Ik was al member en daar heb ik de code toegevoegd in mijn account. Voor de zekerheid ook met een ander e-mail adres mijzelf nieuw lid gemaakt en alleen daar ontving ik de adventkalender mail
Ik zag dat er een adventskalender van Cosrx is, te koop via Zalando voor €129,95. Veel geld maar ben zo benieuwd wat er in zit. Vind zo’n beetje alles fijn wat ik van dit merk geprobeerd heb
Oh wat raar! Dan zou ik even de klantenservice berichten mocht je het graag willen weten
Weet iemand of er een soort eiwit reep kalender is?
Mijn man zoekt nieuwe lekkere en zo een kalender zou wel ideaal zijn
Er zijn wel fitness kalenders haha
Ja, weet ik. Ik bedoelde of iemand ervaring ermee heeft
Het is een lange dag
Ik heb ook de Bijenkorf kalender besteld, ik had nog een cadeaubon van 50 euro, dus dat maakt m ineens een stuk betaalbaarder hoop dat ik me kan inhouden om m niet eerder open te maken…
Twijfel nog om ook de Essie kalender te kopen, die had ik 2 jaar geleden en veel van opgemaakt, dus dat kan ik nog wel aan mezelf verantwoorden
Ik had hetzelfde. Net toevallig wel de mail gekregen, 2 dagen later
Ik heb afgelopen weekend mijn Bijenkorf advent kalender besteld.
Had veel cadeaukaarten dus uiteindelijk ongeveer 50 euro betaald
Dan voelt het een beetje als een dubbel cadeautje