Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik ging zojuist langs een kleine Kruidvat in mijn buurt (Zwolle) en daar heb ik de bueno adventskalender gekocht. Er stonden er wel echt nog maar een stuk of 2. Verder een ferrero rocher versie gekocht (11,99) en er was ook een milka versie. (Geen variatie in die volgens mij)

Ik heb vandaag een Lindt kalender en de Yogi thee kalender gescoord. Nu al zin in!

3 likes

Ik heb deze thee kalender van pukka binnen

9 likes

Ik weet niet zeker wat je met duty free bedoelt maar als ik bird and blend tea bestel vanuit de UK moet ik geen extra kosten betalen (woon in B).

1 like

Voor twee tieners:

https://www.yves-rocher.be/nl/adventskalender

Voor mezelf:

https://www.instagram.com/p/Cfs4tgrIztk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

5 likes

Thanks! Duty free is toch het winkelgedeelte in een vliegveld, wat je daar koopt hoef je niet in je handbagage te proppen, vandaar

4 likes

Ah ok! Ik vlieg bijna nooit en heb daar nog nooit iets gekocht :joy:.

Is ook een gekke naam eigenlijk he

1 like

Hebben jullie die adventkalander van Hudson Bay gezien? Daar zitten echt meerdere fullsize producten in 1 vakje soms. En eigenlijk alles zou ik wel gebruiken. Jammer dat ie hier niet te koop is

1 like

Ik wou bijna googlen tot ik dit zag. Ik ga mezelf geen pijn doen :joy:

2 likes

Jezelf pijnigen is de unboxing van die van Chanel van vorig jaar bekijken.
Fucking stickers :joy::joy::joy:

4 likes

Rennen!! De kruidvat hier had er flink wat liggen…

17 likes

Omg lekker! Zit er nog variatie in of kies het 24x dezelfde kinder Bueno?

1 like

Nou ja op de voorkant staan melk, puur en witte Kinder Bueno dus neem aan die drie.

2 likes

Ah thanks, dat kon ik niet goed zien. Misschien nog variatie in de grootte. Ik ga naar kruidvat rennen

3 likes

Bij sommige AHs hebben ze ook een Kinder kalender met oa Bueno maar ook wat andere dingen!

3 likes

In de kruidvat in BE hadden ze ook hele mooie adventskalenders van Ferrero rocher ! Niet meegenomen omdat de prijs er niet bij stond en ik die van Ikea al heb.

6 likes

Ik ben dit jaar wel redelijk losgegaan. De beauty calendars die ik heb zijn Harvey Nichols, Lookfantastic (achteraf niet een super boeiende aankoop), nu heb ik ook Space NK gekocht omdat hij ineens 20% korting had. Er zit ook Olaplex 3, Paula’s Choice (BHA) en een retinol in, die ik sowieso al heel graag wilde kopen :grin:

3 likes

Ik zit te twijfelen tussen Space NK en Cult. Denk dat er in die van Space NK 1/2 producten zitten die me meer aanspreken, maar ik las online dat er zo veel mini’s inzitten? Dan neig ik toch weer meer naar Cult

5 likes

Daar twijfelde ik ook over, beide heel goed. Ik vond de mini’s niet opvallend overigens in Space NK. Ik ben er ook voor gegaan omdat Space NK ineens 170 pond ipv 220 en toen was de keuze gemaakt (en zat al heel lang te azen op die Paulas Choice BHA en Olaplex 3)

4 likes