Erger dan die Chanel kalender van vorig jaar? Dan weet ik of het filmpje de moeite is
Haahha nee hier zitten geen stickers in. Maar wel 4 lellike kaarsen die alle 4 in een ander vakje zitten. Ik vind het vooral grappig dat die meid er al snel klaar mee is en dan alles geirriteerd uitpakt haha.
Meine gute. Waar laat je al die lilleke troep.
Die is echt heerlijk om naar te kijken met adventskalenders uitpakken. Of ze vindt het leuk of ze vindt het klotezooi.
Durf het niet te zeggen, is het eerste jaar dat ik deze bestel!
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Wat had ze dan verwacht, heel dat merk is overpriced Action troep haha.
Deze gaat vaak snel! Soms wel eens voor hij in de winkel komt uitverkocht.
Echt een aanrader! Het enige stomme is: elk jaar hetzelfde dus maar 1x leuk voor mij.
Ik twijfel nog over de kusmi tea! Kan iemand mij vertellen hoe die thee is?
Kusmi thee vind ik zelf heel lekker! Er zitten 2 of 3 blikjes in verder zakjes en nog 2 andere verrassingen.
Ik ga de Nespresso kalender aan iemand kado doen. Is wel duur voor ongeveer 25 capsules (47 eur).
Ah dank!
Kusmi is mij goed bevallen! Mooi ook altijd, maar ook elk jaar (zo goed als) hetzelfde, dus maar 1 keer echt leuk.
Nou voor bijna €200,- zou je wel meer mogen verwachten dan misvormde kaarsen en een mok. Wat een ravage deze adventskalender
Ja eens hoor, maar heel dat merk is overpriced crap haha. Dus die kalender dan natuurlijk ook.
Ik weet nog niet zeker of ze hem dit jaar weer hebben, maar ik had vorig jaar een kalender met ‘nespresso’ cups van L’or en die was een euro of tien, scheelt nogal! Maar kan me ook voorstellen dat je gewoon echte Nespresso wilt hoor. Maar misschien ook een tip voor anderen om in de gaten te houden.
Dat is die van Kaffekapseln denk ik? Die is idd maar 8 euro.
Die is er ook inderdaad maar die bedoelde ik niet denk ik! Dat is die vierkante toch? Ik bedoel deze:
Ik hoop dat ze hem weer maken dit jaar want vind hem wel chill en wel betaalbaar!
Ik heb er 1 bij kaffrkapseln besteld met koffie voor Nespresso apparaat. Hij is er dus al.
Ik heb deze net bij de Intratuin gekocht. Het is dan wel geen ‘echte’ adventkalender, maar vond het wel een leuke tip om te delen.
€7 en er zitten 13 verschillende smaken in (met namen als Spicy Pumpkin, Seasonal Siesta, Ghostly Green, Gingerbread Treat etc. )
Ik had me voorgenomen om geen advent kalender te nemen dit jaar tot ik deze net zag.
Omggg