Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar zou je dit bericht kunnen spoileren? Ik wil liever niet weten wat er in de kalender zit, en dit soort berichten maken dat wat lastig.
Ik heb hem twee jaar geleden gehad en toen was dat ook zo. Donkerblauwe oogschaduw en pimpelpaarse lipstick
Ik heb even speciaal vanwege dit topic een account aangemaakt, zodat ik ff lekker kan meegenieten van de voorpret haha. Aangezien mijn Rituals adventskalender vorig jaar zooo goed bevallen was (‘elke dag een cadeautje, aaaah’), heb ik besloten om dat gevoel dit jaar extra fijn te maken door er gewoon nog veel meer te kopen. De planning was 3, maar daar heb ik mij nu al niet meer aan gehouden. Momenteel heb ik de volgende kalenders:
- The Body Shop (de €50 versie)
- Douglas Skincare
- Balea
- Balea ampullen
- Air Wick (geurkaarsjes kalender van de action)
- Look-O-Look (snoepadventskalender, eens wat anders dan die chocola haha)
Ik ben nog van plan om die van de Ikea te halen (3e jaar op rij, nog nooit ‘prijs’ gehad helaas). Rituals sla ik dit jaar over omdat er een aantal dezelfde producten inzitten als vorig jaar, dus die koop ik liever volgend jaar weer. Verder leek de Lipton thee en de Pringles adventskalender mij heel leuk. Beide verkrijgbaar via amazon.de, maar ik heb ze in Duitsland nog niet in de supermarkt gezien helaas. Oja en de Nivea adventskalender sprak mij ook erg aan, maar die heb ik voor nu nog even laten staan.
Edit: heb er nog 2 bedenk ik mij net! Ook de honden en katten adventskalender van de action
Ik zag een aantal berichten terug dat iemand tipte dat the body shop adventskalender met 30% korting te halen was, en dat iemand anders reageerde dat die korting niet geldt op de adventskalenders. Ik heb die van mij gekocht met een code die het wel doet, ook op adventskalenders! Weliswaar geen 30% korting, maar als je de goedkoopste koopt is het nog steeds 20%, wat beter is dan niks haha. Als je hem gebruikt op de duurdere kalenders dan krijg je €10 euro korting. De code is BOUNCEBACK en zou volgens mij nog gewoon moeten werken, aangezien hij nog steeds bij de algemene promotie voorwaarden staat.
Ik heb eentje van Rituals gekregen voor mn verjaardag, ziet er zooo leuk uit, nu al zin in!
Ja. Jawel.
Vraagje aan de bestellers van de Yourdailyteacup-adventkalender: hebben jullie al iets binnen/een mailtje gekregen? Er staat me iets bij van dat ze in oktober verzonden werden, maar kan het mailtje niet terugvinden.
Nee nog niks ontvangen! Ik heb de orderbevestiging nog eens bekeken maar daar staat het ook niet. Stond op de website zelf geloof ik.
Ik heb ook nog geen mailtje gekregen, maar de adventkalender zelf staat het volgende bericht
Ik denk dat het gewoon nog even afwachten is.
Oeff aan het twijfelen welke adventskalender ik zou kopen van de bodyshop, ze zijn allemaal zo leuk! Rituals vind ik dit jaar ook vergelijkbaar helaas.
Jaaa erg he! Die van mij staan op zolder hahaha.
Mijn moeder heeft hem ook besteld, ik ben ook zo benieuwd!
Ik zag op Instagram dat ze nu bezig is met de eerste lading! Zal dus binnenkort wel komen!
Zie net op insta staan “alle pre orders staan klaar om vandaag verzonden te worden”. Dus ze zouden deze week moeten komen! @Eerstheteen
Ik zag laatst een paar leuke adventskalenders uit Engeland:
- Thee adventskalenders van Whittard en Pukka
- Kaas adventskalender van de winkel Sainsbury’s , een supermarkt.
- Aldi adventskalender met wijn, kaas of bier
- Soap & glory, te koop bij Boots
- Harry Potter beauty adventskalender ook bij Boots te koop
Ooehh een kaas en een wij of bier kalender wil ik wel! Ik wil perse zo’n kalender dit jaar maar ik heb al zoveel van die beauty prullen dat ik het niet mag en er ook niet meer echt blij van wordt.
Zoek eigenlijk iets van een geniet momentje, dus wijn bier met iets lekkers (chocolade of kaas). Iemand daar nog een tip voor wat in nederland verkrijgbaar is?
Ik zag gisteren bij de Xenos een prosecco advent kalender of althans met flesjes siroop om aan je prosecco toe te voegen, en suikers om je glas in te dippen. Zag er erg leuk uit! helaas geen foto van en drink zelf geen prosecco, maar dacht tip hem toch hier even.
Hij kost meen ik €14,95!
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar vandaag heb ik bij de DM deze Cupper (Duits voor Clipper?) adventkalender gekocht. Was 3.95 voor een doosje met 12 soorten 20191014_184628|375x500
Ik kreeg vandaag een mail dat de mijn dailyteacup kalender verstuurd is! Ik denk dat ik er dan vrij vroeg bij was. Ik vraag me altijd af of die onverwachte druktes door het forum komen
Yes, hier ook een bevestigingsmail. Grappig dat dat altijd ineens gebeurd, als je het erover hebt…