Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik heb deze net bij de Intratuin gekocht. Het is dan wel geen ‘echte’ adventkalender, maar vond het wel een leuke tip om te delen.

€7 en er zitten 13 verschillende smaken in (met namen als Spicy Pumpkin, Seasonal Siesta, Ghostly Green, Gingerbread Treat etc. :smiling_face_with_three_hearts:)

26 likes

Ik had me voorgenomen om geen advent kalender te nemen dit jaar tot ik deze net zag. :scream:

1 like

Vanaf maandag bij het Kruidvat

31 likes

Omggg :drooling_face:

6 likes

Oh, die moet ik halen voor m’n man en zoontje!

4 likes

Dit zie ik net 5 minuten te laat. :sob:

1 like

Ik ben vandaag bij 2 filialen geweest, maar kon ‘n helaas niet vinden :pleading_face:

Ik twijfel zooo of ik op 1 november al met mn HB kalender wil beginnen en dan in december de Bijenkorf kalender.

1 like

Ik ben vandaag 3 kruidvat filialen af gegaan (waarvan er eentje brand kreeg op het moment dat ik er was🤣), maar bij de laatste vestiging wisten ze me te vertellen dat de kinder bueno adventkalender landelijk nog niet geleverd is.

4 likes

Ah, daarom dus :grimacing: scheelt zoeken. Thanks.

3 likes

Weet jij waar je deze kunt kopen? Als ik Google krijg ik voornamelijk de vorige versie.

1 like

Ik heb in duitsland nog een kinder en after eight kalender gekocht. Ze hadden daar soieso nog wel leuke. Ook voor kinderen. Make up enzo heb ik al genoeg en ik hwb die van cult beauty. Maar bij de muller hadden ze wel leuke skincare calenders. Ik zqg bij de penny market ook een leuke net sokken van snoopy maar ik heb niet zoveel met dat beest haha

2 likes

Confession hier: ik heb mijn vier kalenders allemaal al geopend. Daarna wel heel snel alles weer teruggedaan hoor👍🏼

13 likes

Ik heb m’n The Body Shop kalender al uitgepakt en beginnen gebruike en ben niet van plan om hem terug in te pakken :person_shrugging:

8 likes

Doen! Kan je 2 maanden cadeautjes uitpakken in plaats van 1 maand.

2 likes

Wisten ze ook wanneer deze ongeveer binnen zouden komen? Mijn vriend moet dit hebben :sweat_smile:

1 like

Nee, ze wist niet of hij überhaupt nog geleverd ging worden :woozy_face: ik zag trouwens bij de appie ook kinder advent kalenders, en dan met meer dingen uit hun assortiment. Volgens mij is die van kruidvat echt alleen met bueno?

3 likes

Ik weet niet of je een Normal bij jou in de buurt hebt, maar daar hebben ze ook kinder bueno adventskalenders. En ook Toblerone, Reese’s en Cadbury trouwens.

5 likes

Waar had je deze vorig jaar gekocht?

2 likes

Ik kan me herinneren dat deze L’or adventskalender vorig jaar verkocht werd bij bol voor 8,99 euro. Hoop dat hij daar nog weer komt

2 likes