Oh, die moet ik halen voor m’n man en zoontje!
Dit zie ik net 5 minuten te laat.
Ik ben vandaag bij 2 filialen geweest, maar kon ‘n helaas niet vinden
Ik twijfel zooo of ik op 1 november al met mn HB kalender wil beginnen en dan in december de Bijenkorf kalender.
Ik ben vandaag 3 kruidvat filialen af gegaan (waarvan er eentje brand kreeg op het moment dat ik er was🤣), maar bij de laatste vestiging wisten ze me te vertellen dat de kinder bueno adventkalender landelijk nog niet geleverd is.
Ah, daarom dus scheelt zoeken. Thanks.
Weet jij waar je deze kunt kopen? Als ik Google krijg ik voornamelijk de vorige versie.
Ik heb in duitsland nog een kinder en after eight kalender gekocht. Ze hadden daar soieso nog wel leuke. Ook voor kinderen. Make up enzo heb ik al genoeg en ik hwb die van cult beauty. Maar bij de muller hadden ze wel leuke skincare calenders. Ik zqg bij de penny market ook een leuke net sokken van snoopy maar ik heb niet zoveel met dat beest haha
Confession hier: ik heb mijn vier kalenders allemaal al geopend. Daarna wel heel snel alles weer teruggedaan hoor👍🏼
Ik heb m’n The Body Shop kalender al uitgepakt en beginnen gebruike en ben niet van plan om hem terug in te pakken
Doen! Kan je 2 maanden cadeautjes uitpakken in plaats van 1 maand.
Wisten ze ook wanneer deze ongeveer binnen zouden komen? Mijn vriend moet dit hebben
Nee, ze wist niet of hij überhaupt nog geleverd ging worden ik zag trouwens bij de appie ook kinder advent kalenders, en dan met meer dingen uit hun assortiment. Volgens mij is die van kruidvat echt alleen met bueno?
Ik weet niet of je een Normal bij jou in de buurt hebt, maar daar hebben ze ook kinder bueno adventskalenders. En ook Toblerone, Reese’s en Cadbury trouwens.
Waar had je deze vorig jaar gekocht?
Ik kan me herinneren dat deze L’or adventskalender vorig jaar verkocht werd bij bol voor 8,99 euro. Hoop dat hij daar nog weer komt
Ik was net bij de Müller en moest aan jullie denken. Ik weet alleen niet zeker of ze naar Nederland zenden.
Ik zie deze net voorbij komen op Facebook, voor 9,99
De Pickwick adventskalender kan ik van harte afraden. Het zijn weliswaar 48 theezakjes in totaal maar het zijn geen speciale smaken. Het zijn gewoon theezakjes die in de supermarkt verkrijgbaar zijn en als je dat omrekent is het nog niet heel voordelig ook.
Pickwick koop ik meestal in de bonus bij een 1+1 actie, of als ze 99 cent per doosje zijn. Dan heb ik de smaken die ik wil en niet ranzige zakjes als rooibos mango of sterrenmunt. Leuke poging van Pickwick maar de uitvoer vind ik minder.
Ja die hadden we vorig jaar. Maar hij wil per se de bueno natuurlijk