Ik twijfel nog voor een kalender
Iemand nog tips voor mooie ?
Ik twijfel nog voor een kalender
Iemand nog tips voor mooie ?
Wat ik me dan echt afvraag: heb je wat posts gelezen hier en spreekt niks van wat anderen hebben besteld je aan, vandaar dat je deze enorm brede vraag stelt? Of open je gewoon het topic zonder te lezen en pleur je je vraag erin.
M’n zoontje heeft het kalender van Playmobiel gekregen. Was in de aanbieding voor 9.99 euro. Ik ben best wel jaloers. Ik heb nog geen kalender gekocht. Ik twijfel of ik die van Charlotte Tilb ga kopen.
Ik heb van de week een thee adventkalender gekocht bij de DM.
Helemaal in mijn nopjes ermee
Oeeh waar was deze in de aanbieding?
Bij de DIRK!
Omg ik kijk nu de unboxing van de NYX kalender.
Ik denk dat deze op het niveau is van de Chanel kalender van vorig jaar ![]()
![]()
Ik heb een advent kalender van Lindt voor mn moeder gemaakt. Mocht zelf de ballen kiezen die erin gingen, echt heel leuk
Wtf! En het is ook niet alsof de doosjes die je dan wel hebt, allemaal wel oké zijn, er zit nog steeds een sleutelhanger etc tussen?!
Edit: van de 24 zijn er maar 8 make-up? En dan heb ik ze bij het tellen nog gematst door de lippenbalsem mee te tellen??
Omg maar wat een schande zeg… en die producten die er dan wel in zitten zijn ook niet persee geweldig.
Oh en dit las ik ook
Ik zag deze adventkalender voorbij komen, ik dacht leuk even wat ander zo’n kalender. Holishit wat een geld:
Volgens mij is dit sowieso een scam. Ik ken meerdere mensen die deze oliën aansmeren online, soort piramidespel
Oh daar heb ik nog niet eens naar gekeken! Maar dat geld is toch niet normaal. Ik vond Lush vorig jaar al een rib uit mijn lijf, dit is veel meer haha en heb niet het idee dat je daar voldoening door krijgt haha
O heerlijk mijn favoriete advent unboxer (want ze is of enthousiast of zwaar geïrriteerd) heeft er ook een filmpje van gemaakt.
Omg, die Nyx kalender is echt om te huilen. Ik heb het eerste jaar dat Nyx een kalender had hem gehaald, en dat was echt een mooie, 31 dagen en veel fullsize. Dit is echt letterlijk het tegenovergestelde, haha.
Van dat yoga abbonement schijn je ook heel lastig af te kunnen komen.
En het fotoboek wordt niet eens naar Nederland verzonden ![]()
Jaaaa heb die van haar ook gekeken. Love it
Wat een flop die nyx. Ik had er 2 jaar of vorig jaar eentje en die was prima. Veel lipgloss en oogschadow en mascara erin.
Ik wilde dit komen plaatsen. Denk mijn favoriete unboxing van dit jaar, samen met die van Riviera Maison. Wat een ravage dit.