Ik was net bij de Müller en moest aan jullie denken. Ik weet alleen niet zeker of ze naar Nederland zenden.
Ik zie deze net voorbij komen op Facebook, voor 9,99
De Pickwick adventskalender kan ik van harte afraden. Het zijn weliswaar 48 theezakjes in totaal maar het zijn geen speciale smaken. Het zijn gewoon theezakjes die in de supermarkt verkrijgbaar zijn en als je dat omrekent is het nog niet heel voordelig ook.
Pickwick koop ik meestal in de bonus bij een 1+1 actie, of als ze 99 cent per doosje zijn. Dan heb ik de smaken die ik wil en niet ranzige zakjes als rooibos mango of sterrenmunt. Leuke poging van Pickwick maar de uitvoer vind ik minder.
Ja die hadden we vorig jaar. Maar hij wil per se de bueno natuurlijk
Aah, dankje voor de tip. Ik zag gister die van Lipton voorbij komen, maar die heeft maar 11 verschillende smaken? Vond ik ook al zo raar.
Kent iemand toevallig een beetje een fruitachtige thee adventskalender? Ik ben dol op de fruitsmaken
Mocht je bij een DM in Duitsland in de buurt komen, daar zijn meestal wel 1 of 2 theekalenders te vinden. Daar zitten ook vaak fruitsmaakjes bij.
@Schaakmat Sorry voor de rollercoaster aan emoties
@Blush Wat Hobbyist zegt klopt inderdaad, daar heb ik hem toen ook gekocht. Mooi prijsje en prima koffie, vond hem heel leuk, dus hoop dat hij weer komt! Heb het nog even teruggezocht en heb hem vorig jaar begin november besteld, dus misschien is er nog hoop!
Over theekalenders gesproken: ik kan zowel die van Pukka als die van Yogi Tea aanraden! Beide veel kruidentheeën dus daar moet je wel van houden. Maar wel allemaal verschillende smaken. Hoewel er in mijn ervaring wel altijd smaken tussen zit die je uiteindelijk toch niet opdrinkt omdat ze net iets te ‘avontuurlijk’ zijn…
Als de Bijenkorf adventskalender uitverkocht is op de website, is ie dan definitief uitverkocht? Of zou het aangevuld kunnen worden?
Vorig jaar werd hij wel aangevuld
Oke thanks!
Ik heb net de Essie kalender besteld bij Zalando, had nog een vvv bon, dus hoefde maar 29 euro te betalen Goeie deal wel voor alles wat erin zit
Deze vandaag voor mijn vriend gekocht bij de lokale expat winkel voor 9,50 (geloof ik, dacht eerst 8,50 maar dat strookt niet helemaal met mijn andere aankopen en het eindbedrag)
Kleine kans maar: heeft er iemand aanraders voor een adventkalender uit Engeland wat in duty free te koop is? Ik ga sowieso iets van chocola kopen. Iets anders mag ook!
Ik ging zojuist langs een kleine Kruidvat in mijn buurt (Zwolle) en daar heb ik de bueno adventskalender gekocht. Er stonden er wel echt nog maar een stuk of 2. Verder een ferrero rocher versie gekocht (11,99) en er was ook een milka versie. (Geen variatie in die volgens mij)
Ik heb vandaag een Lindt kalender en de Yogi thee kalender gescoord. Nu al zin in!
Ik weet niet zeker wat je met duty free bedoelt maar als ik bird and blend tea bestel vanuit de UK moet ik geen extra kosten betalen (woon in B).
Voor twee tieners:
https://www.yves-rocher.be/nl/adventskalender
Voor mezelf:
https://www.instagram.com/p/Cfs4tgrIztk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Thanks! Duty free is toch het winkelgedeelte in een vliegveld, wat je daar koopt hoef je niet in je handbagage te proppen, vandaar