Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ah ok! Ik vlieg bijna nooit en heb daar nog nooit iets gekocht :joy:.

Is ook een gekke naam eigenlijk he

1 like

Hebben jullie die adventkalander van Hudson Bay gezien? Daar zitten echt meerdere fullsize producten in 1 vakje soms. En eigenlijk alles zou ik wel gebruiken. Jammer dat ie hier niet te koop is

1 like

Ik wou bijna googlen tot ik dit zag. Ik ga mezelf geen pijn doen :joy:

2 likes

Jezelf pijnigen is de unboxing van die van Chanel van vorig jaar bekijken.
Fucking stickers :joy::joy::joy:

4 likes

Rennen!! De kruidvat hier had er flink wat liggen…

17 likes

Omg lekker! Zit er nog variatie in of kies het 24x dezelfde kinder Bueno?

1 like

Nou ja op de voorkant staan melk, puur en witte Kinder Bueno dus neem aan die drie.

2 likes

Ah thanks, dat kon ik niet goed zien. Misschien nog variatie in de grootte. Ik ga naar kruidvat rennen

3 likes

Bij sommige AHs hebben ze ook een Kinder kalender met oa Bueno maar ook wat andere dingen!

3 likes

In de kruidvat in BE hadden ze ook hele mooie adventskalenders van Ferrero rocher ! Niet meegenomen omdat de prijs er niet bij stond en ik die van Ikea al heb.

6 likes

In the pocket.

20 likes

Ik ben dit jaar wel redelijk losgegaan. De beauty calendars die ik heb zijn Harvey Nichols, Lookfantastic (achteraf niet een super boeiende aankoop), nu heb ik ook Space NK gekocht omdat hij ineens 20% korting had. Er zit ook Olaplex 3, Paula’s Choice (BHA) en een retinol in, die ik sowieso al heel graag wilde kopen :grin:

3 likes

Ik zit te twijfelen tussen Space NK en Cult. Denk dat er in die van Space NK 1/2 producten zitten die me meer aanspreken, maar ik las online dat er zo veel mini’s inzitten? Dan neig ik toch weer meer naar Cult

5 likes

Daar twijfelde ik ook over, beide heel goed. Ik vond de mini’s niet opvallend overigens in Space NK. Ik ben er ook voor gegaan omdat Space NK ineens 170 pond ipv 220 en toen was de keuze gemaakt (en zat al heel lang te azen op die Paulas Choice BHA en Olaplex 3)

4 likes

Net de L’or adventskalender gezien bij Kruidvat voor 9,99

9 likes

Ik ben al begonnen met de L’occitane kalender op 1 november omdat ik in december het druk heb met andere dingen (:baby:t3:) en hij stelt voor de eerste 3 dingen echt niet teleur!

Zo veel zin om elke dag ook gelijk iets te gaan gebruiken.

Voor mijn man heb ik de Beer in a box kalender gekocht. Redelijk prijzig al vind ik gemiddeld ca 3 euro voor een speciaalbiertje opzich prima. Komt toch wel op!

4 likes

Toch maar gezwicht, via Amazon Duitsland de Playmobil Wiltopia voor 32 euro voo rmijn zoon, en voor mijn dochter die van LOL…

nu nog even voor mij, en voor mijn vriend. :slight_smile:

2 likes

De Bonne Maman kalender heb ik aan mijn moeder gegeven en zij heeft deze uitgepakt vanaf 1 oktober. Was echt zo leuk en gezellig, iedere dag kreeg ik een foto met weer een jammetje

:smiling_face:

9 likes

Ik heb de kinderbueno bij de kruidvat gehaald. Ga denk ik al beginnen met de locctaine en de smarties of kinderbueno.

3 likes