Het adventkalender-topic (Deel 1)

Dan is de Rivera Maison wel beter. De meuk daarin verwacht je wel. Je verwacht geen cadeaubon voor een online kookcursus in een make-up adventskalender.

6 likes

Oh man, echt zo droevig dit. Heb wel genoten van haar filmpje :ok_hand:t2:

2 likes

En dan ook gewoon nog €45 euro voor vragen.
Hij is dan wel afgeprijsd op boozyshop. Maar alsnog teveel geld voor wat je krijgt

Kan je beter deze kopen kopen van NYX.
https://www.zalando.nl/nyx-professional-makeup-nyx-pmu-advent-calendar-2022-31-doors-adventkalender-ny631e069-s11.html?size=One%20Size&allophones=0&wmc=SEM310_NB_GO._8161821352_17140424305_136521040459.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-351186094487||9065144||g|m||596110094326||pla|NY631E069-S110ONE000|351186094487|1|&gclid=Cj0KCQiAsdKbBhDHARIsANJ6-jdcxjwpQaQhQAZuoc4Ekqo0otrj0t8ML9L2P3QzqCTJIxLQAdYMcgUaAt_AEALw_wcB

Allejezus wat een link

4 likes

Heb je al een conclusie gemaakt?

Ik zie m nu voor 86 euro en nu denk ik dat ik m wil…

1 like

Hoe zie je hem voor 86? Ik zie 91. Die prijzen zijn steeds anders, daardoor heb ik het nog niet gekocht haha

3 likes

Ik heb hem besteld maar niet binnen. Ik vond het er wel goed uitzien. En kortingscode gebruikt.

1 like

Op lookfantastic.nl en dan de kortingscode toevoegen.

1 like

Ik zou zooo boos zijn als ik deze kalender zou kopen. Dit kan je toch niet menen haha, een ring en een sleutelhanger ook echt ipv make up. Die butter gloss en lipbalsem gooien ze er ook elk jaar in.

2 likes

Voor de geĆÆnteresseerden… De adventskalender van Yes Rocher is afgeprijsd van €49,90 naar €39,90

3 likes

Dankjewel voor de tip, ik heb hem besteld!

3 likes

De rituals 2d en 3d kalender kun je met korting bij ing rentepuntenwinkel halen

5 likes

Heb je er 1 gevonden? Ik zou dit ook wel willen! Zie er wel veel met alleen bathbombs maar wil ook nog dat 't een beetje goed ruikt en niet alleen fizzy is.

1 like

Toch een adventskalender gekocht op t laatste moment, die van cult beauty. Met korting en een extra setje met geurtjes erbij

1 like

Welke kortingscode heb je gebruikt voor extra korting? Alles wat ik gebruik (you15, first15, spend) werkt niet of haalt het cadeausetje uit m’n mandje

1 like

Nou, ik had gisteren mn mandje vol gegooid en een code gebruikt maar niet gekocht, nu was die code niet meer geldig maar stond er onder dat ik nu 15% korting kreeg. Dus zonder dat ik nu een code had gebruikt. 15% is toch mooi op dat bedrag

1 like

De Zalando advent kalender is nu te koop met 35% korting

2 likes

Ik kwam er pas net achter dat Korres er een heeft, nu met korting bij zalando. Wilde eigenlijk geen kalender kopen dit jaar maar ben nu toch over stag gegaan :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb de happy soaps advent kalender cadeau gekregen, met 24 mini’s… ruikt nu al zoo lekker :heart:

4 likes

Wil nog een leuke chocoladekalender kopen voor mijn vriend. Welke is nu echt een aanrader? Liever niet duurder dan 25 euro en een goeie mix en kwaliteit zou top zijn!

2 likes

Misschien die van Lindt? Ze hebben verschillende soorten en onder de 20 euro.

2 likes