https://www.catoos.nl/product/adventskalender-2022/ Ik heb dit jaar weer de kalender van Catoos besteld. Hij is vorig jaar zo goed bevallen en ik heb zelfs nog een heel klein beetje over van de thee! Kijk er nu al weer naar uit
Wow dat is goedkoop voor Lindt! Waar?
Ja alles van Lindt is goddelijk, dus dit klinkt al goed
Hoeveel Adventskalenders heb je dit jaar voor jezelf gekocht?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6 of meer.
0 stemmers
2 gekocht: bier advent kalender (al mee begonnen) En bijenkorf
2 gekregen: kinder chocolade en lego harry potter (tweede al mee begonnen)
Iemand toevallig de lookfantastic calendar heeft gekocht? Benieuwd of hij het waard is. Wil niet alle items helemaal bekijken en opzoeken op voorhand
Misschien niet helemaal een echte adventkalender, maar heb de Skins Holiday Box gekocht. Vorig jaar ook gehad en als adventskalender gebruikt. Toen echt super blij mee, alle producten gebruikt en leuke manier om (voor mij) onbekendere geuren en merken te leren kennen.
Ik heb 1 gestemd. Maar heb er ook 1 voor m’n zoontje van 1,5 (die er dus nog niets van begrijpt), dus eigenlijk 2 voor mezelf
Haha nu ik zo optel 5
2x eten. Kinderbueno en smarties, deze deel ik
Bijenkorf
Holland en barret
En l’occtaine.
Edit…vergeet de bonne maman
4 zelf gekocht, en nog eentje gekregen. Wel allemaal relatief goedkope en vooral eten/drinken: Bonne Maman, Kinder bueno, Look-o-look. De vierde is de L’Or adventskalender die ik eindelijk heb gevonden (ze hebben hem nu bij de kruidvat, kon hem in de winkel nog steeds nergens vinden maar heb hem uiteindelijk besteld!). En tot slot de Lego Harry Potter adventskalender, derde jaar op rij voor die laatste.
Waarschijnlijk is dit veel teveel hoor en ga ik het nooit bijhouden, maargoed
Geen! Vind het toch allemaal wat te duur. Misschien dat ik er wel eentje haal als er korting is. H&B interesseert me het meeste.
Ik twijfel nog voor een kalender
Iemand nog tips voor mooie ?
Wat ik me dan echt afvraag: heb je wat posts gelezen hier en spreekt niks van wat anderen hebben besteld je aan, vandaar dat je deze enorm brede vraag stelt? Of open je gewoon het topic zonder te lezen en pleur je je vraag erin.
M’n zoontje heeft het kalender van Playmobiel gekregen. Was in de aanbieding voor 9.99 euro. Ik ben best wel jaloers. Ik heb nog geen kalender gekocht. Ik twijfel of ik die van Charlotte Tilb ga kopen.
Ik heb van de week een thee adventkalender gekocht bij de DM.
Helemaal in mijn nopjes ermee
Oeeh waar was deze in de aanbieding?
Bij de DIRK!
Omg ik kijk nu de unboxing van de NYX kalender.
Ik denk dat deze op het niveau is van de Chanel kalender van vorig jaar
Ik heb een advent kalender van Lindt voor mn moeder gemaakt. Mocht zelf de ballen kiezen die erin gingen, echt heel leuk
Wtf! En het is ook niet alsof de doosjes die je dan wel hebt, allemaal wel oké zijn, er zit nog steeds een sleutelhanger etc tussen?!
Edit: van de 24 zijn er maar 8 make-up? En dan heb ik ze bij het tellen nog gematst door de lippenbalsem mee te tellen??