Het adventkalender-topic (Deel 1)

Omg maar wat een schande zeg… en die producten die er dan wel in zitten zijn ook niet persee geweldig.

Oh en dit las ik ook

7 likes

Ik zag deze adventkalender voorbij komen, ik dacht leuk even wat ander zo’n kalender. Holishit wat een geld:

https://www.youngliving.com/nl_NL/products/adventskalender

2 likes

Volgens mij is dit sowieso een scam. Ik ken meerdere mensen die deze oliën aansmeren online, soort piramidespel

4 likes

Oh daar heb ik nog niet eens naar gekeken! Maar dat geld is toch niet normaal. Ik vond Lush vorig jaar al een rib uit mijn lijf, dit is veel meer haha en heb niet het idee dat je daar voldoening door krijgt haha

3 likes

O heerlijk mijn favoriete advent unboxer (want ze is of enthousiast of zwaar geïrriteerd) heeft er ook een filmpje van gemaakt.

10 likes

Omg, die Nyx kalender is echt om te huilen. Ik heb het eerste jaar dat Nyx een kalender had hem gehaald, en dat was echt een mooie, 31 dagen en veel fullsize. Dit is echt letterlijk het tegenovergestelde, haha.

3 likes

Van dat yoga abbonement schijn je ook heel lastig af te kunnen komen.

2 likes

En het fotoboek wordt niet eens naar Nederland verzonden :upside_down_face:

6 likes

Jaaaa heb die van haar ook gekeken. Love it

Wat een flop die nyx. Ik had er 2 jaar of vorig jaar eentje en die was prima. Veel lipgloss en oogschadow en mascara erin.

3 likes

Ik wilde dit komen plaatsen. Denk mijn favoriete unboxing van dit jaar, samen met die van Riviera Maison. Wat een ravage dit.

4 likes

Dan is de Rivera Maison wel beter. De meuk daarin verwacht je wel. Je verwacht geen cadeaubon voor een online kookcursus in een make-up adventskalender.

6 likes

Oh man, echt zo droevig dit. Heb wel genoten van haar filmpje :ok_hand:t2:

2 likes

En dan ook gewoon nog €45 euro voor vragen.
Hij is dan wel afgeprijsd op boozyshop. Maar alsnog teveel geld voor wat je krijgt

Kan je beter deze kopen kopen van NYX.
https://www.zalando.nl/nyx-professional-makeup-nyx-pmu-advent-calendar-2022-31-doors-adventkalender-ny631e069-s11.html?size=One%20Size&allophones=0&wmc=SEM310_NB_GO._8161821352_17140424305_136521040459.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-351186094487||9065144||g|m||596110094326||pla|NY631E069-S110ONE000|351186094487|1|&gclid=Cj0KCQiAsdKbBhDHARIsANJ6-jdcxjwpQaQhQAZuoc4Ekqo0otrj0t8ML9L2P3QzqCTJIxLQAdYMcgUaAt_AEALw_wcB

Allejezus wat een link

4 likes

Heb je al een conclusie gemaakt?

Ik zie m nu voor 86 euro en nu denk ik dat ik m wil…

1 like

Hoe zie je hem voor 86? Ik zie 91. Die prijzen zijn steeds anders, daardoor heb ik het nog niet gekocht haha

3 likes

Ik heb hem besteld maar niet binnen. Ik vond het er wel goed uitzien. En kortingscode gebruikt.

1 like

Op lookfantastic.nl en dan de kortingscode toevoegen.

1 like

Ik zou zooo boos zijn als ik deze kalender zou kopen. Dit kan je toch niet menen haha, een ring en een sleutelhanger ook echt ipv make up. Die butter gloss en lipbalsem gooien ze er ook elk jaar in.

2 likes

Voor de geïnteresseerden… De adventskalender van Yes Rocher is afgeprijsd van €49,90 naar €39,90

3 likes