Dankjewel voor de tip, ik heb hem besteld!
De rituals 2d en 3d kalender kun je met korting bij ing rentepuntenwinkel halen
Heb je er 1 gevonden? Ik zou dit ook wel willen! Zie er wel veel met alleen bathbombs maar wil ook nog dat 't een beetje goed ruikt en niet alleen fizzy is.
Toch een adventskalender gekocht op t laatste moment, die van cult beauty. Met korting en een extra setje met geurtjes erbij
Welke kortingscode heb je gebruikt voor extra korting? Alles wat ik gebruik (you15, first15, spend) werkt niet of haalt het cadeausetje uit m’n mandje
Nou, ik had gisteren mn mandje vol gegooid en een code gebruikt maar niet gekocht, nu was die code niet meer geldig maar stond er onder dat ik nu 15% korting kreeg. Dus zonder dat ik nu een code had gebruikt. 15% is toch mooi op dat bedrag
De Zalando advent kalender is nu te koop met 35% korting
Ik kwam er pas net achter dat Korres er een heeft, nu met korting bij zalando. Wilde eigenlijk geen kalender kopen dit jaar maar ben nu toch over stag gegaan
Ik heb de happy soaps advent kalender cadeau gekregen, met 24 mini’s… ruikt nu al zoo lekker
Wil nog een leuke chocoladekalender kopen voor mijn vriend. Welke is nu echt een aanrader? Liever niet duurder dan 25 euro en een goeie mix en kwaliteit zou top zijn!
Misschien die van Lindt? Ze hebben verschillende soorten en onder de 20 euro.
Ik ben voor deze gegaan:
Bij de bijenkorf hebben ze meerdere chocolade kalender opties!
Ik heb in november elke dag een vakje opgemaakt van de goedkoopste Rituals kalender. En ik vond er echt stomme dingen inzitten vaak
Weet iemand een leuke chipskalender?
Wat dan bijvoorbeeld?
Tip voor degenen met ING (of als je iemand kent met ING)
Rituals voor €49
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1014100
OH wat cool! Waar heb je die vandaan?
Deze!