Ik heb zo’n zin in die koffie adventkalender. Maar ik realiseer me net dat ik nog echt mega lang moet wachten tot ik m open mag maken
Ik kreeg vandaag een proteïne shake kalender van mijn vriend maar nu moet ik nog 1.5 maand wachten, veel te lang. Volgens mij was dit mij stiekem terugpakken omdat ik hem z’n kalender vorige week gaf en hij het al zo erg vond dat ie niets open mocht maken
Ik ben zo benieuwd naar de thee adventkalender van yourdailyteacup!
Komt hopelijk morgen binnen!
Mijn kalender van yourdailyteacup staat in de postnl app, dus ik denk dat ie vandaag binnen komt.
Weet alleen niet of het gaat lukken om tot december te wachten, haha
Ik stuurde gisteren ook heel blij naar een vriendin die m ook heeft gekocht “jaaa hij komt morgen!”. Stuurt ze terug “ja maar lieve, het is nog lang geen december he”…ohja…
Ik heb er nu 4. Ga denk ik 2 al in november doen.
Ja! Wilde dit ook net komen posten!
Ruikt zooooo lekker! En dan moeten we nog wachten tot en met 1 december
Naja ik heb een makeup-kalender, en die kan ik makkelijk laten staan tot december. Misschien dat ik deze al in november ga gebruiken dan heb ik twee maanden plezier.
Toen ik net thuis kwam lag de thee kalender op de mat! Ruik het door de doos heen hmm. Heb er 2 zakjes uitgehaald om te spieken maar heb de rest niet bekeken. Zet ze 1 december wel op volgorde qua dagen en dan blijft het toch nog elke dag een beetje een verrassing.
Is de verpakking erg ‘kerstig’? Zou je eventueel foto’s willen sturen in een PB?
Ik stuur je even een pbtje
Ik zag bij Kruidvat dat je zelf foto adventskalenders kan maken. Eentje met standaard chocolade, chocolade van Kinder, Ferrero chocolade en een adventskalender die je zelf kan vullen.
Leuk idee om te geven!
Die is echt heel erg leuk! Maar inderdaad wel duur voor wat je krijgt (het zijn maar 2 fullsize producten) jammer, als er meer grotere verpakkingen in hadden gezeten had ik het misschien wel gekocht
Oh deze is mooi! Ik ga hem komende dagen maar heel vaak aan m’n vriend laten zien, hopelijk snapt hij de hint
Oeh deze is heel mooi! We zullen hem zeker heel veel bij influencers zien die hem gratis krijgen. Mijn droom is nog steeds de Jo Malone en Diptyque kalenders
Mac heeft dit jaar ook een kalender!
Wow er zitten wel echt mooie producten in!
Ik denk er aan om mijn man zo’n erotische adventkalender te geven . Maar tot op heden nog niet echt een toffe gevonden
Nee ik wil 'm aan hem geven, en dan bedoeld voor ons allebei . Dit is er eentje met opdrachten, begrijp ik dat goed?