Citron-vert was het toch?
@Limoen dus, haha.
Ik maak elke dag met m’n zoontje de kalenders open en vanochtend liep hij er als eerste heen haha, we hadden niet eens ontbeten. Hij eet niet eens mee, maar hij vindt het superleuk om uit te pakken.
Citron-vert was het toch?
@Limoen dus, haha.
Ik maak elke dag met m’n zoontje de kalenders open en vanochtend liep hij er als eerste heen haha, we hadden niet eens ontbeten. Hij eet niet eens mee, maar hij vindt het superleuk om uit te pakken.
Oeps te snel gelezen! Je hebt gelijk.
Zijn het veel bonbons met alcohol? Ben zwanger maar ik vind die sowieso vaak smerig.
Spoiler als je de bonbon smaken niet wilt weten
Het zijn er niet veel. En wat ik tot nu toe van heb gehad, is de alcohol niet super aanwezig
Tof! Ik heb ook een adventkalender met o.a. bonbons, van een lokale patisserie (Den Haag). Echt een aanrader voor volgend jaar ook!
Omg 17
Hahaha dit is zo clickbait
Omg! Je wil niet geloven hoe lekker 17 is
Een nieuwe dag, een nieuwe bonbon. Dit keer vanille. Het was ok, een beetje aan de te zoete kant voor mij. Ik ben er wel teleurgesteld in, want ik vind vanille normaliter heel lekker. Ik had gehoopt op zo’n dunne karamel consistentie, maar dan van vanille. Maar in plaats daarvan was het meer praline-achtig met krokantjes erin (wat wel weer een leuke afwisseling is). Het was meer zoete melk chocoladesmaak dan vanille
Edit: Ik las gisteren niet goed, deze bonbon is Amandel-praline. Ik blijf erbij dat ik het aan de zoete kant vond, maar de krokantjes waren blijkbaar stukjes amandel (het had ook iets weg van nougatine)
Is de kalender van H&B een aanrader dit jaar?
HB, Lookfantasic, Bijenkorf, smarties, l’occtaine. Bonnemaman
@Autumn ik vind van wel. Gebruik de spullen bijna allemaal meteen. Alleen de houten kam had voor mij niet gehoeven
Ik denk dat wanneer je de stokjes eruit haalt en het flesje open blijft de geur alsnog vervliegt. Maar misschien als je een afsluitbaar flesje hebt dat je dan de stokjes eruit kan halen en de dop erop kunt doen?
Ik heb nog maar 3 hokjes opengemaakt maar met alles heel blij!
Je verwacht er daadwerkelijk effect van? Dat vind ik ergens wel schattig.
Beetje denigrerend? Ik snap wel dat als je een geur met slaap/ontspannen associeert je die niet de hele dag wilt ruiken.
Mwoa ik vind t meevallen
Cult beauty
Ik vergeet steeds de fotos maar er zit nu al 3 dagrn op een rij een moisteriser in. Had dat leuker gevonden als het wat meer verdeeld was.
Misschien de helft van de stokjes erin doen, en dan in de ochtend de stokjes omdraaien (dan heb je de volgezogen natte kant van de stokjes omhoog en krijg je tijdelijk meer geur). De geur is de rest van de dag minder sterk, omdat er minder stokjes zijn. Dat is mijn ervaring iig Bij goedwerkende geurstokjes dan, van sommige komt amper geur af.
Ik weet je woonsituatie niet, maar misschien kan je gewoon heel simpel de geurstokjes overdag op je slaapkamer zetten? (Of een andere plek waar je overdag weinig bent)