Love deze. Ik heb m in t groot ben sws fan van al hun producten
Ja deze is superfijn
Ik las gisteren niet goed. Gisteren was het amandel praline en VANDAAG is het vanille. Mijn hersenen hebben last van de koud.
Deze bonbon is heeeeel zoet. Komt natuurlijk omdat het van witte chocolade is en de ganache is ook van witte chocolade. Ik proef niet de vanille. Dat is nogal een subtiele smaak en de witte chocolade overheerst.
Space NK
Ik ga volgende week trouwens op vakantie, dus dan maak ik de vakjes van die dagen de dag voor ik vertrek al open. Willen jullie dat dan al eerder zien of denken jullie het boeit me echt niet, nee bedankt
Ah ja stom dat dat niet beter is verdeeld, gek dat ze daar niet over hebben nagedacht
Deze kalander is zo leuk. Ik zou bijna alles goed kunnen gebruiken.
Mijn dochter van 4 haalde de Bonne Maman jam van vandaag uit de kalender, bekeek het potje en zei enigszins teleurgesteld “oh. Peer”. (Ze is niet gek op peer).
Ze kan echter geen Frans lezen, dus ik was helemaal verbaasd en vroeg hoe ze dat wist. Toen wees ze op een ieniemienie klein icoontje van een peer op het label aan de achterkant. Die kleine plaatjes waren me helemaal niet opgevallen maar ze staan op elk potje.
Er zitten trouwens ook cacaonibs in.
Ja hè, ben er ook echt blij mee tot nu toe!
Ik heb de spacenk kalender ook, dus ik kan dan ook wel foto’s maken als jij op vakantie bent eventueel
Mocht je deze niet lusten… je hebt mn adres
spoilerrrrrrr
maar deze jam ga ik niet eten, wtf
Sorry, aangepast.
Zijn jullie serieus over spoilers over adventkalenders
Check! Heb net nieuwe tube opengemaakt dus gaat nog wel even duren, maar als ik m goor vind weet ik je te vinden
Wat?