JA🔪
Mocht het serieus zijn, wat een gezeik haha. Is het een grap zal ik wel wat gemist hebben.
Door deze plaatjes weet ik wat sommige smaken betekenen. Kan best een beetje Frans maar dit hulpmiddel heb ik wel nodig
Ik weiger het ook om te doen, maar ik ben de enige (of een van de weinige) die de Bijenkorf bonbonsadventskalender heeft. Dat en de smaken staan al op de binnenkant van de deur
Sowieso staat op elke kalender wel wat er in zit toch?
Ja, maar meestal een beetje verstopt (achter op de doos of op een meegeleverde flyer). Bij deze zie je het gelijk in de deur zodra je een bonbondoosje pakt.
Vind spoilers in dit topic juist leuk want dan is t net of ik ook een adventkalender openmaak waarbij de spoiler het vakje/deurtje is cute tochhhhh 🥹🥹🥹🥹
Cranberry-bloemen dit keer. Ik was een beetje bang hoe het zou smaken, maar het viel mee. Doordat ze witte chocolade gebruikten, was het heel slim om cranberry bij te doen. Dat zure haalde dat mierzoete, dat witte chocolade heeft, een beetje weg. En ik ben blij dat alleen de smaak van cranberry erin zat en niet een hele cranberry. De bloemen voegde niet veel toe. Ik zag hier en daar paarse puntjes van lavendel, maar ik proefde het niet. Pas in mijn keel voelde ik dat ik bloemblaadjes heb gegeten. En ik vond het wel een mooie bonbon om te zien.
Ik vond juist deze en een eerdere met munt m’n favorieten omdat je wel echt de toevoeging kon proeven. Hoop dat dat nu vaker gebeurt!
Haha dit is de eerste waarvan ik dacht: jammer. Vond het zelf echt een stomme invulling van de kalender
Maar ik heb cacao nibs sowieso nooit begrepen. Kan me niet voorstellen dat het iets bijdraagt
Dit zat in mn cult beauty kalender. Ik ken dit product door t forum dus ben benieuwd haha.
HB, Lookfantasic, l’occtaine smarties bijenkorf en bonnemaman.
Ah love dit product! Echt heel fijn
Premium kalender Rituals dag 11
Space NK
Eerste “nieuwe” tov de L’Occitaine kalender van vorig jaar, leuk dit vakje!
@praline wat een mooie kleuren! Weet je al wat je ermee gaat maken?