Ik denk dit: Ravelry: Stripey Turtle Tank pattern by Emily Curtis
Witte chocolade framboos ster. Wat een plaatje om te zien, maar loeihard. Ik heb maar mijn kiezen gebruikt in plaats van mijn voortanden om het af te bijten. Dat niet zo gek is, want dit chocolaatje was massief. Geen vulling, slechts de krokantjes bovenop (volgens mij gepofte rijst met een frambozen laagje) hadden een frambozen smaakje. Ik ben er geen fan van, maar ik houd klaarblijkelijk niet van frambozen en chocolade.
Dat zijn gevriesdroogde frambozen.
Hmmm het was glanzend en had geen korrelige smaak wat gevriesdroogd fruit kan hebben
Ik dacht eerst Yesss, mooie kleur! Maar hij is wel echt oranje, staat me voor geen meter
Ik wil even het meest randomste ooit dwlen in mijn oil en vinegar kalender zat… een fu king geurkaars… dat kan ik niet eten.
Dag 10, 11 en 12 van Lumene en Rituals 3d. Alleen dag 12 van Rituals is die achterlijke scrubhandschoen, die heb ik niet uitgepakt.
Omg ik dacht dat dat van de bodyshop een drankje was.
Hahaha mijn eerste reactie was ook huh een sapje? Maargoed ik ga zaterdag naar een hotel met bad dus helemaal prima.
HB, Bijenkorf, lookfantasic, l’occtaine
En hij ruikt vies
Opmerking over Bijenkorf dag 12
Dit was een van de dingen die ik had onthouden en waar ik dus echt naar uit keek. Vooral omdat de orgasm blush mij zo goed staat. Maar de ondertoon van de lipstick is letterlijk mijn eigen lipkleur, waardoor het lijkt alsof ik alleen wat gouden glitters op smeer. Best wel teleurgesteld. Hij zal zeker prachtig staan als topper, maar los had ik er meer van verwacht of zo.
Jaa vond ik ook.
Kleur is vrij licht, dat wordt combineren.
De balm is alsof je een citronella kaars op je gezicht smeert maar voelt wel fris ofzo.
Haha, ik heb de H&B-kalender ook en ik dacht net hetzelfde. Is al het 3e lipproduct geloof ik?