Jaa vind ik leuk! Thanks, ik ga 'm bestellen!
Ik heb voor mezelf bij DM de adventskalender van Balea gekocht en die van Clipper <3
Voor mijn vriend wil ik zelf eentje maken. Heb al aardig wat cadeautjes bedacht, iemand nog ideeƫn?
Tot nu toe heb ik: een paar sokken, condoom, iets (zelf) gehaakts (sleutelhanger oid?), bijzondere bonbon, kerstbal/decoratie, waxinelichtje, USB-stick met iets leuks er op (liedjes, fotoās, iets romantisch uiteraard ), pepernoten (hij komt niet uit Nederland en kent dat wsl niet), een liefdesbrief(je), lippenbalsem (hij verhuist binnenkort naar een heel koud landā¦), chocoladeletterā¦
edit: sommige cadeautjes lijken wel wat suf, maar zijn in de context van onze lange afstandsrelatie een stuk leuker
Leuk! Misschien is een waardebon voor een speciaal avondje met jou ofzo nog leuk? Of een boxer, mini douchegel, kraslot;) zoiets?
Koop je een kalender of ga je die ook zelf maken?
Wat zijn dit jaar de leukste beauty kalenders onder de 100�
Shipz, ik was alweer vergeten wat er in zat. Toen opende ik je link en brak mān hart een beetje. Hey, is het al december?
Een mooie foto van jouzelf / jullie in een klein lijstje? Of een polaroid? En een doekje of knuffeltje oid met jouw luchtje er op? Of wordt dat te cheesy haha.
Haha dat laatste wordt voor ons wat tƩ klef inderdaad, maar een foto is zeker een leuk idee! Dankje!
Leuke ideeƫn! Ik wil de kalender ook zelf maken inderdaad. Ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dat ga doen, gezien de verschillende formaten van de cadeautjes.
Ben benieuwd naar die Lindt-ballen nu
Met SiberiĆ« zit je niet ver uit de richting trouwens⦠Gaat echt koud worden dusā¦
Ik zag gisteren bij een vriendin de Ikea adventkalender en die wil ik nu. In drievoud.
Ja doen! Ze zijn toch praktisch gezien een euro voor een berg chocolade? Zo zie ik het :ā)
Ik vond die chocolaatjes van de IKEA kalender niet zo bijzonder vorig jaar eerlijk gezegd
Die kalender van de Ikea is toch hetzelfde als die van de C&A?
Ik vond ze vies, echt huilen
Ik heb een cadeaubon van Ikea⦠zou ik die kunnen gebruiken om adventkalenders te kopen of zouden die uitgesloten zijn?
Door jou wil ik ze dus in veelvoud haha
Volgens mij moet je de bonnen binnen 6 maanden gebruiken
Aah die hadden ze laatst nog niet! Hoe duur is hij? En weet je toevallig ook hoeveel verschillende smaken hij heeft?
Je vraagt het niet aan mij maar ik heb 'm ook. Was 3.95 en zitten 12 verschillende smaken in, dus elke smaak 2 keer