Het adventkalender-topic (Deel 1)

Weet niet, ben met vakje 7 begonnen!

2 likes

De bonbons beginnen steeds luxer uit te zien. Dit keer amandel kers en ik vind het niet lekker. De bonbon is gevuld met spijs maar heeft een muffe kersenlucht erin hangen. Alsof je kauwt op een veel te oude kersenbonbon. Ik vond ook dat ‘ie vrij droog was.

8 likes

HB, Lookfantasic,l’occtaine, Bijenkorf

Van HB is de doos echt misleidend groot. Verwachtte een tandenborstel oid. :laughing:

Samenvatting

3 likes

Diptyque en body shop.

Heel toevallig allebei met rozengeur

1 like

Ik heb precies hetzelfde, echt een teleurstelling helaas. Komt bij mij zo goed als geen kleur vanaf eigenlijk, alleen een vleugje shimmer.

3 likes

Ik heb gisteren voor het eerst de tandenpasta uit de hb kalander geprobeerd en vond het wel grappig! Toch minder zwart dan gedacht

2 likes

Dit x geen sapje maar een ontbijt product haha.

Dag 13 zalando

Wel een beetje nostalgie bij dit merk. Toen ik ooit in een vorig leven in Londen studeerde en 0 geld had was er een bepaald blad waar je van dit merk een nagellak erbij kreeg. Tuurlijk was dat blad ook veel te duur maar wat voelde ik mij fancy. En volgens mij was de kleur geeneens heel speciaal :smiling_face_with_tear:

9 likes

Als tegenhanger voor jouw kaars :joy:

1 like

Space NK

Ik zag dat m’n faaaaavo retinol in de Cult Beauty adventkalender zit vandaag, echt een top product

4 likes

Lumene en Rituals 3d

6 likes

Ik ben er trouwens nog niet helemaal uit wat ik van het kleurtje vind. Het tintelt in ieder geval wel lekker

4 likes

Dag 13 van de Rituals Premium kalender

Samenvatting

Vind ik wat jammer omdat ik geen bad heb maar ik denk dat ik mijn schoonmoeder er blij mee kan maken

3 likes

Vandaag is de smaak honing. Eerlijk gezegd proef ik de honing niet, maar verder is het een prima melkchocolade bonbon.

6 likes

Space NK

De cleanser die ik normaal altijd gebruik is bijna op, dus kan deze daarna meteen gaan proberen. Ben benieuwd!

En voor wie het wil zien alvast t/m de 21e omdat ik op vakantie ga:

De Laura Mercier stick is in de kleur Au Naturel. Ben vooral benieuwd naar de air dry cream en lippenbalsem. De bum bum cream en alpha beta daily peel gebruik ik al een tijdje en vind ik fijn, dus handig dat die hier nu ook in zitten!

13 likes
Zalando dag 14

Oh yes hier ben ik heel blij mee! Wou al lang een Gua sha uitproberen maar dan vergeet ik het weer… nu is er geen ontkomen aan.

6 likes

Soy pepe creme

Dag 14 en 15 van HB, Lookfantasic, Bijenkorf, l’occtaine en smarties.

Samenvatting

L’occtaine nu een andere lijn. Zarqua was ik al benieuwd naar

5 likes

Body shop en diptyque. Eén van de speciale kerstgeuren vandaag :heart_eyes:. Love het feit dat het qua kleur weer een match is vandaag.

6 likes

Lumene en Rituals 3d dag 14 & 15

8 likes