Weet niet, ben met vakje 7 begonnen!
De bonbons beginnen steeds luxer uit te zien. Dit keer amandel kers en ik vind het niet lekker. De bonbon is gevuld met spijs maar heeft een muffe kersenlucht erin hangen. Alsof je kauwt op een veel te oude kersenbonbon. Ik vond ook dat ‘ie vrij droog was.
HB, Lookfantasic,l’occtaine, Bijenkorf
Van HB is de doos echt misleidend groot. Verwachtte een tandenborstel oid.
Ik heb precies hetzelfde, echt een teleurstelling helaas. Komt bij mij zo goed als geen kleur vanaf eigenlijk, alleen een vleugje shimmer.
Ik heb gisteren voor het eerst de tandenpasta uit de hb kalander geprobeerd en vond het wel grappig! Toch minder zwart dan gedacht
Dit x geen sapje maar een ontbijt product haha.
Dag 13 zalando
Wel een beetje nostalgie bij dit merk. Toen ik ooit in een vorig leven in Londen studeerde en 0 geld had was er een bepaald blad waar je van dit merk een nagellak erbij kreeg. Tuurlijk was dat blad ook veel te duur maar wat voelde ik mij fancy. En volgens mij was de kleur geeneens heel speciaal
Als tegenhanger voor jouw kaars
Space NK
Ik zag dat m’n faaaaavo retinol in de Cult Beauty adventkalender zit vandaag, echt een top product
Ik ben er trouwens nog niet helemaal uit wat ik van het kleurtje vind. Het tintelt in ieder geval wel lekker
Dag 13 van de Rituals Premium kalender
Vandaag is de smaak honing. Eerlijk gezegd proef ik de honing niet, maar verder is het een prima melkchocolade bonbon.
Space NK
De cleanser die ik normaal altijd gebruik is bijna op, dus kan deze daarna meteen gaan proberen. Ben benieuwd!
En voor wie het wil zien alvast t/m de 21e omdat ik op vakantie ga:
Soy pepe creme
Dag 14 en 15 van HB, Lookfantasic, Bijenkorf, l’occtaine en smarties.
Body shop en diptyque. Eén van de speciale kerstgeuren vandaag . Love het feit dat het qua kleur weer een match is vandaag.