Het adventkalender-topic (Deel 1)

Rituals premium kalender dag 14 en 15.

Samenvatting

Een anti rimpelcreme die ik aan mijn moeder heb gegeven en een douchefoam. Met de foam ben ik erg blij!

6 likes

Was gisteren niet in een bonbon bui, dus vandaag twee:

Dag 15 is extra puur. Prima bonbonnetje. Ik vond het licht alcoholisch smaken, maar ik vind vaak dat pure chocolade iets alcoholisch heeft.

Dag 16 karamel kaneel. Ik vond deze teleurstellend. In plaats van een karamelvulling, was het een soort praline/ganache met flinterdunne karamelstukjes. Ik proefde ook geen kaneel en vond het aan de zoete kant.

11 likes
Zalando dag 15&16

Wederom erg blij! De lippenstift is heel fijn. Mijn lippen hebben dezelfde kleur als mijn huid dus dat loopt altijd leuk om elkaar over. En de zoektocht naar een makkelijke elke dag lippenstift stopt daarom nooit (ja okay altijd erg fan van een Chanel lippenstift maar :money_with_wings:). Deze komt erg dicht in de buurt van wat ik zoek. Het masker ga ik vanavond eens bekijken

8 likes

Vamdaag HB, Lookfantasic, l’occtaine, Bijenkorf

Samenvatting

Ben denk ik allergisch voor dat stuk nachtcreme van HB. Nu 2 dagen niet gebruikt en mn ogen zijn niet meer dik en eczeemerig.

Jammer vond wel fijn.

4 likes

Diptyque en body shop dag 16 en 17.

4 likes

Dit keer amandel marsepein. Het is een leuk bonbonnetje om te zien. De koperen bol erop is gemaakt van chocolade. Qua smaak is het niet heel boeiend. In deze adventskalender heb ik al bonbons gehad met marsepein. En marsepein is normaliter gemaakt van amandelen, dus ik snap niet de toegevoegde waarde van het woordje Amandel.

6 likes
Holland & Barrett, dag 17

Op het doosje staat dat het tegen droge plekjes is. Ben benieuwd, misschien wel fijn met dit weer

7 likes

Ik heb deze kalender ook en vind er echt best wel leuke dingen inzitten :smiley:

1 like

Ja vind ik ook! Er zitten misschien veel body lotion-achtige producten en lipproducten in, maar die gebruik ik toevallig ook heel veel. Dus dat komt alleen maar goed uit.

4 likes

Ja ik ook, al is mijn moisterizer net op, dus ik hoop dat er snel 1 in zit! :sweat_smile:

De tandpasta heb ik al gebruikt en vind ik leuk! Voorderest ook de cleanser(dop gaat moeilijk open) en die nachtcrème blok en die lipbalsem van kneipp! Oh en de lavendel desinfectie spray! Niet een product dat ik snel gebruik, maar leuk met dat geurtje.

Hebben jullie ook al veel gebruikt?

1 like

Melkchocolade hazelnoot-ster. Dit chocolaatje is massief en je kunt daardoor makkelijk je bek erop breken. Verder is het een prima chocolaatje. De smaak is vergelijkbaar met Tony Chocolonely melkchocolade.

12 likes
Zalando dag 17 & 18

Handcrème vind ik altijd een beetje mweh maar meer omdat ik dat amper gebruik en daardoor al zoveel tubes heb liggen. Dus denk dat deze in de weggeef doos gaat (eerst echt een ander opmaken). De oogcrème is heel fijn! Lekker dik, beetje medicinale geur maar trekt snel in en niet plakkerig.

3 likes

Je bek erop breken hahhaha sorry, vind het grappig omschreven. Wel echt een leuke kalender!

Bijenkorf dag 18

19 likes

Lumene en Rituals 3d dag 16, 17 en 18

7 likes

Oke ik post niet elke x wat maar ben wel erg blij met mn cult beuty kalender. De producten die ik heb gebruikt zijn erg fijn. En er zitten op meerdere dagen meerdere producten in die dan met elkaar te maken hebben. Zoals een aantal haar producten enzo.

15 likes

Dag 1 t/m 18

19 likes

Sinaasappel-kokos. De meningen zijn verdeeld over de combinatie chocolade en sinaasappel. Ik ben van mening dat het niet te hachelen is en anderen hebben geen smaak. Dus deze bonbon is niet aan mij besteed. Als jij wel van deze smaak houdt, zou jij deze bonbon echt lekker vinden. Er zit sinaasappelschil in (of zeste als je moeilijk wilt doen), dus het heeft een verse sinaasappel smaak. Daarnaast geeft de kokos een fijn knisperende textuur.
Maar mij niet bellen.

34 likes

Bijenkorf dag 19

Samenvatting

8 likes

Afgelopen dagen HB, Lookfantasic, Bijenkorf, l’occtaine.

Samenvatting

7 likes