Het adventkalender-topic (Deel 1)

Holland & Barrett, dag 21

Massage olie Arnica, 100 ml. Massage olie is altijd fijn.

2 likes

HB, Lookfantasic, Bijenkorf, l’occtaine

Samenvatting

Zo’n gezichtsding geef ik weg, heb ik al. Geurtje is best lekker.

4 likes

Lumene en Rituals 3d dag 21

4 likes

Ik vind wat van dit chocolaatje. Ik zou een klacht indienen als dit mijn kalender was. Ik zou hier echt een heerlijke bonbon verwachten met pistach creme erin. Maar nu lijkt het net alsof een kind chocolade heeft gesmolten en in een vormpje heeft gegoten en dr wat noten in heeft geduwd. Het is potverdikkie wel een luxe bonbon kalender!!

9 likes

In Dubai, Maleisië etc zit Patchi en dat is een bonbonzaak met echt veel chocolaatjes gevuld met pistache. En dan echt de goede ( en niet alleen marsepein wat alsnog vaak deels amandel is want goeiekoper). Zoooo lekker.

3 likes

Oh dan ga ik daar vanmiddag eventjes heen

37 likes

Zit je beetje te haten op die kalender haha die landen liggen ook niet bepaald om de hoek

2 likes

Huh haten, ik lees gewoon iets over pistache bonbons en mijn brein denkt dan gewoon: O ik heb echt trek in pistache bonbons van die en die laat ik dat vertellen haha.

@Soy.peor neem wat voor mij mee dan.

Dat pistache vaak tegenvalt is meer een algemene ergernis, want als het goed gedaan wordt is het zoo lekker, maar het kan ook een grote deceptie zijn.

Ik vind het idee van die bonbonkalender juist heel leuk. Zit er aan te denken om ‘m volgend jaar mss zelf samen te stellen bij een lokale zaak.

4 likes

Oh dat laatste vind ik ook een leuk idee voor volgend jaar! Gewoon zelf samen stellen, gaat mijn vriend ook leuk vinden denk ik

2 likes

Maar meid hallo die pistachecreme uit de oil&vinegar kalender :yum: ZO lekker

3 likes

Heb die nog niet geproeft maar die ziet er idd goddelijk uit

3 likes

Ik begon met netjes op een cracker. Daarna potje uitgelepeld met mn vinger

4 likes

Ik vind het vooral grappig dat jullie zo druk maken om een bonbonkalender die jullie geeneens gekocht hebben, maar ondertussen wel updates over willen.
Mensen ik vind deze kalender prima. Is dit de beste ooit, nee. Zou ik het nog een keer kopen, de kans is zeer gering. Maar ik ben niet zwaar teleurgesteld.

6 likes

Ik was ook maar aan t overdrijven hoor haha. Ik had eerst je lijst gezien en was benieuwd naar deze en had er iets anders van verwacht. Ik vind je omschrijvingen en alles leuk !

2 likes

Ik mis volgens mij echt het druk maken :thinking:
Was meer slap gelul aka forummen haha. Maar sorry als het overkwam dat ik je kalender stom vind.

Vind m juist heel leuk, en lees graag eet reviews (aka mn insta). Zou ik ‘m zelf kopen, wss niet na jouw reviews, vind ik het een grote teleurstelling? Zeer zeker niet. Zonder ooit wat te proberen ontdek je ook niks.

Ik reageer dan gewoon op de post/ foto uit interesse. Maar haten zit sowieso niet in m’n systeem, tenzij het over matige mannen gaat.

5 likes

Ik heb door al dit gepistach zon zin in baklava. Als ze daar nou eens een kalender van zouden maken is mn leven echt compleet.

2 likes

Ik dacht dat je ergens eerder ook had gezegd dat er betere oid bonbons zijn bij bijenkorf, excuus als t iemand anders was geweest

Nou druk maken was misschien te dik aangezet van mij. Maar ik vond het wel redelijk stevige meningen voor iets wat jullie zelf niet gekocht hebben. Maar ja soms zijn nuances lastig te lezen :woman_shrugging:t2:

@Soy.peor een baklava kalender lijkt mij lastig bewaren. Gok dat het karton erg plakkerig wordt.

2 likes

Ja dan moet het of in plastic… of in zon blikken herbruikbare box.
Ik weet even niet meer waar ik het normaal in mee krijg. Zie ik heb het te lang niet meer gegeten.

1 like

Huh, maar mag je dat ook niet zeggen? Ik ben echt verbaasd haha. Ik neem zelf regelmatig een bonbon bij de koffie en zeg dan over mijn eigen ervaring dat ik het kwaliteitsverschil soms erg wisselend vind. Hoeee is dat haten of beledigend? Net als dat ik dat over zeep, shampoo of iets anders wat ik bijv gebruik kan zeggen. Ik snap niet zo goed hoe je dat persoonlijk kan opvatten? (Tenzij je ze zelf hebt gemaakt).

5 likes