Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik dacht gewoon, heh alweer een “betere” optie noemen, waar is dat voor nodig tenzij iemand er om vraagt

Maar ik had het tegen @Soy.peor ? Niet dat Schaakmat naar Dubai moet vliegen voor haar volgende adventkalender?

Echt zo verbaasd.

13 likes

Nou ja zo heeel serieus bedoelde ik het nou ook weet niet, niet dat je letterlijk zit te haten op de bonbons. Viel gewoon een beetje op maar ook weer totaal onnodig om er teveel gedoe van te maken. Ik schreef het gewoon tegelijk tijdens het denken op, slap forummen hoe je het noemde misschien

Nou nou, een betere optie. Niet bepaald iets om over te zitten trillen van woede.

2 likes

Maar dit is nog veel beter

7 likes

Eén rel per dag tot kerst. Dat zou ik een heerlijke kalender vinden.

19 likes

Vreed’ op aard’ mensen

Shame on you @Karl_Lagerfeld @Flamoes

3 likes

Wat probeer nou te stoken :rofl: triest

1 like

Ik ook! Iedere dag weer benieuwd wie er achter het deurtje zit

8 likes

Hahaha. Ik heb gisteren de milka adventskalender voor 2 euro gekocht bij Die Grenze. Kost normaal volgens mij 5 euro dus toch een afprijzing van 60%!!

3 likes

:joy::joy: ja en dan zou haten op @Bunnyslippers nr. 24 zijn want wie doet dat nu

5 likes

Nee @Lentex die is de minst haatbare forummer die we hebben.

13 likes

:hugs::kissing_heart:

3 likes

Popcorn included

4 likes

Ruby Chocolade en Champagne. Voor degene die niet weten wat Ruby chocolade is, het is oneerbiedig gezegd witte chocolade met een zurige frambozensmaak. De chocolade is daarom ook rozig. Naast dat je dat proeft, proef je ook overduidelijk de champagne. Wat opvallend is omdat de andere alcoholisch smaken subtieler waren. Ga maar niet rijden als je dit bonbonnetje hebt gegeten, want je gaat klapwieken.

Tonka. Deze smaakt gewoon naar witte chocolade met witte chocolade ganache. Toegeven ik kan tonka smaak nooit goed plaatsen. Het smaakt volgens mij altijd naar een soort zoetige vanille

20 likes
Zalando dag 21/22/23

De een na laatste dag alweer!! Ik ben tot nu toe heel blij met alle producten en zit er zelfs aan te denken dat als er een aanbieding komt deze nog eens te kopen. Dan zit ik goed qua huid/haarproducten voor het hele jaar(ah nevermind is nu uitverkocht). Ik hoopte dat de olie een make up remover zou zijn maar dat is het niet? Helemaal nieuw voor mij die zoek ik nog verder uit

4 likes

Ik kom er vandaag pas achter dat diptyque en body shop allebei nog een dag 25 hebben! Dit zat er vandaag in:

5 likes

Irish coffee. Deze smaakt gewoon naar Irish coffee zonder dat je bedwelmd wordt door de alcohol. Het is aanwezig maar niet zo heftig als die van gisteren. Met deze op kun je gerust nog achter het stuur.

9 likes

Alle vakjes van de Little Dutch adventkalender open! Ik vond hem echt erg leuk. Zat ook in een mooie doos, waarin je alles weer kunt bewaren voor volgend jaar. Zoon van bijna 4 speelt er ook superleuk mee, en kerst leeft er veel meer door.

Voor de foto even alles onder de boom gezet haha.

28 likes

Ik vond de inhoud van de H&B-adventkalender wat tegenvallen in vergelijking met vorig jaar of 2 jaar geleden. Heel veel huismerkproducten (De Tuinen) en veel lichaam- en lipverzorging. Ik miste producten zoals vorig jaar bv die tonic van een Koreaans merk, iets verrassends. Gelukkig heb ik niet de volle pot voor de kalender betaald!

3 likes