Ik vond de kinder bueno ook teleurgestellend. Bonne maman leuk idee maar smaakte echt nergens naar. Oil&vinegar wel heel leuk, veel variatie en lekkere dingen.
Ik zie volgens mij de inhoud van het laatste vakje, vakje 25, van de Bijenkorf kalender niet op je foto. Kan zijn dat je dacht dat hij tot 24 gaat zoals de meest adventkalenders dus vandaar meld ik het even
Ik heb die pistasch creme gister op. Hemel op aarde!
Ik ook niet!!
Ik ook niet
De houten kam zat in de loccitane kalender.
Haha echt. Haal ik ze door elkaar. @Aile
@Sjern en @Sazie
@Zelie heeft idd 25. De mascara staat er inderdaad niet op. Al klaargelegd om te proberen.
Edit. Aangepast.
Ik had de kleine Body Shop kalender en ik was er echt blij mee. Bijna allemaal producten die ik echt ga gebruiken en met geuren die ik lekker vind. De vormgeving van de doos was ook heel mooi
Ik ben helemaal weg van een van de geurtjes uit de Bijenkorf kalender (memo Paris marfa)! Mocht iemand 'm niet lekker vinden zou ik m graag overkopen ( mag ook via dm)
Ik had niet zo goed gelezen bij de Balmain spray, op de een of andere manier waren alleen de woorden body en spray me bijgebleven. En ik heb deze dus een aantal keer als body spray gebruikt . Ik rook er niets van en vond het maar vreemd spul totdat ik er beter naar keek.
Oh ja, top spray voor mijn krullende haar uiteindelijk!
Heb vandaag nog de Essie adventskalender 24 doors gekocht, was afgeprijsd van 70 euro naar 28 en toen kon ik het toch niet laten haha
Je kan dit echt niet posten zonder te zeggen waar
Zalando!! Met code JINGLEBELLS
O, ik zie dat meerdere adventskalenders daar in de sale zijn. Helaas moet je wel de volle mep voor de nyx adventskalender betalen.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het adventkalender-topic (Deel 2).