Oh dat valt mij reuze mee! Leuk prijsje!
Is deze ook ergens in Nederland te koop?
Durf ik niet te zeggen, ik heb ze in ieder geval nog niet gezien
Muts
Handschoenen
Van die blokjes aan een houtje waarmee je in een handomdraai warme chocolademelk tovert
Accessoire voor de mobiele telefoon
Een ticket voor een concert/theatervoorstelling
bioscoopbon
Een fancy kaasschaaf
Kaas
Borrelnootjes
Een speciaal biertje
Zo’n blauw parkeerding
Zakdoeken
Oordopjes
Zo’n ding waarmee je het ijs/sneeuw van je autoruit kan schaven
Pasjeshouder
Manchetknopen
Mok
Marshmallows
Speculaaspop
Marsepeinen iets
kaartspel
boodschappenlijstjesblok
Pannenlappen
Ovenwant
Ik ben nu voor mijn broer een kalender aan het maken en heb oa:
Scheurkalender
Sleutelhanger
Spelletje
Chocola
Kruidnoten
Colaglas
Pen met een rendier
Oreos
Legopoppetjes
Oké, dit heeft totaal niet met jouw post te maken maar te gek dat je ronja en birk als profielfoto hebt! Ik heb mijn katten naar ronja en birk vernoemd
als je goed kijkt zie je de film op de achtergrond

Aahhh, zo superlief van jou!
Ik heb er hier eentje voor je en zoals je ziet heeft Birk er zin in!
Sorry ik zal niet meer off topic gaan
Ligt het aan mij of zijn jullie op teleurgesteld met de Bijenkorf kalender. Heel veel mini’s voor zo’n prijs
Ik wil die van essence wel. Van balea ook… toevallig iemand die binnenkort naar de DM gaat en die van balea mee zou willen nemen?
https://www.dmdrogist.nl/
Via hier verzenden ze hem naar NL voor 20 euro. Is een Nederlands bedrijf uit Arnhem dat een personal shopping service bij de DM heeft ik heb gehoord dat het werkt!
Wel jammer… hij is daar dus €5 duurder, maar er komt ook €5 aan verzendkosten bij.
Oh ja ik zie het nu! Ik heb het een tijdje geleden gevraagd over app en toen zeiden ze dat het 20 euro met verzenden was, maar dit is wel zuur en duur
Nee, het is €25 in totaal nu
Is t het waard, denk je?
Ja balen!
Of het het waard is… het is alsnog maar een euro per cadeautje. Maar ik kan niet in je portemonnee kijken, dus dat zal je zelf moeten beslissen
Jaaaah 31oktober komt de MAC adventskalender naar Nederland
Ik zou dat het niet waard vinden, als je je bedenkt dat een fullsize douchegel van Balea 55 cent kost.
Aaaaw wat een schatjes!!! Wat heb jij met Ronja Rövardotter? Ik hou van Zweeds en van Astrid Lindgren <3 (O en van katten!)
Ik wil 'm
Ik ga dit jaar denk ik zelf een adventkalender maken voor mijn vriend, ben benieuwd