Ik ga er dit jaar ook 1 maken voor mijn beste vriendin. Ben al bezig met kleine dingen verzamelen. Ik vind de voorpret altijd nog leuker dan het straks geven haha.
Mijn juf heeft in groep 5 Ronja de roversdochter laten zien en ik was compleet verliefd. Is altijd mijn favoriete film geweest! Een paar jaar terug ben ik op kano vakantie geweest in het gebied waar de film is opgenomen en dat was geweldig! Zweden is zó mooi!
Ik ben ook bezig met een kalender voor mijn zus (en haar gezin) en mijn ouders. Ik denk dat ik het meeste lol heb .
Geïnspireerd door dit topic trouwens!
Oh leuk! Hoe oud zijn haar kinderen? Ik heb net bedacht dat ik er ook een voor mijn nichtje wil maken (2.5) dus moet nog even wat inspiratie opdoen haha
Ze zijn 3 en 4. Ik heb het volgende al voor de meiden:
Maar ik heb bijv. ook een maskertje voor mijn zus, een bot voor de hond en een miniatuur flesje whisky voor haar man. Dus echt voor het hele gezin
De adventskalender van Mac is nu te koop via Lookfantastic. 150 euro, ik vind de prijs wel hoog! Vinden jullie de inhoud van de kalender deze prijs waard?
Vrij prijzig vooral omdat misschien veel niet je kleur kan zijn !
M’n koffiekalender mit ganze bohnen is er
Wie heeft nog een goede tip voor een chocolade adventkalender maar dan met lekkere chocolade? Dus niet van die vieze 1 euro adventkalender chocolade. Ik heb er al één gezien van celebrations maar wat daarin zit is niet allemaal mijn smaak. Misschien één van een chocolatier ofzo? Alle tips welkom!
Hou je van after eight? Die hebben er ook eentje
Nee helaas!
Als je de mogelijkheid hebt om naar Duitsland te gaan zou ik sowieso voor Lindt gaan! Te koop bij Edeka, heerlijk en veel keuze.
Ik ben jaloers op jouw zus! Vind dit echt lief van je!
En ik ben gezwicht voor de MAC kalender
Voor de kerstmarkten ga ik sowieso naar Duitsland maar dan is het al december. Anders zeker een goede optie!
Heb je een foto van de kalender? Klinkt als iets voor mij!
Dankjewel! Is vooral ook heel erg leuk om samen te stellen (Ik denk dat ik er net zoveel van geniet )
Ik ben benieuwd naar de MAC kalender. Post straks maar lekker wat foto’s van de producten
Weet iemand een leuke adventskalender voor kinderen? Eigenlijk specifiek voor een jongen van 9
Mijn dochter krijgt een beauty kalender van de Action maar voor mijn zoon weet ik het echt niet. Vind die van Lego en Playmobil niet zo leuk. Die van Schleich vind ik wel leuk, maar wel aan de prijzige kant…
Dus iemand tips?
Omg die van Schleich doen me altijd aan Ashens denken die ze helemaal stom vond (oke hij is wel iets ouder dan een kind, hahaha).
Hier heb je meer tips
Ik moest eerst googlen wie Ashens is😅
Maar dankjewel!
Die van Volkswagen vind ik trouwens echt gaaf voor mijn man.