Het adventkalender-topic (Deel 1)

Heb je tips voor kerstmarkten? Die van Dusseldorf vond ik niet zo leuk.

Keulen is leuk!
Staan verschillende pleinen met allemaal een ietwat ander thema. En een leuke schaatsbaan in het midden.

2 likes

Aken is ook wel leuk, wel echt heeeeeeeel druk en ik trek dat slecht maar als je dat aankan is ie leuk!

2 likes

Ah dankjewel voor je tip!

1 like

Oh ook leuk dankje!

Mijn favoriet is ook Keulen, echt heel gezellig. Daar hebben ze echt werk gemaakt van de huisjes.

1 like

Je vroeg het niet aan mij, maar ik vind deze kerstmarkt echt een aanrader! Niet zo massaal bezocht, je kunt er nog leuke niet al te standaard spulletjes kopen en het is echt heel idyllisch: https://www.weihnachtsmarkt-moyland.de/

1 like

Ik heb gisteren voor mezelf de Zalando-adventkalender besteld :smiling_face_with_three_hearts: zo’n zin in! Overigens had ik 20% korting met code BEAUTY.

3 likes

Leuk! Maar ik vind het zo jammer dat er zo overduidelijk opstaat wat erin zit

Ahhh ja ik wil dat juist altijd weten haha :see_no_evil: (vooral omdat ik er dan veel geld aan uitgeef)

Ik vind het juist lastig dat ik niet kan vinden welke Mac lipstick het is, aangezien ik er al aardig veel heb.

Ik had vorig jaar die van Lindt! Ze hebben een winkel in Bataviastad & Utrecht.

2 likes

Vanaf maandag is de Aldi wijn adventskalender te koop in Nederland! Heb zelf niks met wijn, maar ik kan mij voorstellen dat dit voor anderen erg leuk kan zijn. Kost 50 euro.

3 likes

Deze van Kinder

Offf deze van Monty Bojangles:

Of deze van Ferrero

4 likes

Staat toch gewoon in de beschrijving bij lookfantastic? Weenie hoe ik een afbeelding in een spoiler kan zetten maar onderin kan je de beschrijving openklappen.

Klopt, ik bedoelde bij die van Zalando!

Ooooh sorry :joy::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Die zien er geweldig uit! :smiley: Dankjewel!

70% korting!

Volgens mij kost deze “standaard” 70 euro, maar de waarde ervan 250? Beetje gek om het zo neer te zetten iig