Oh haha? Wat raar
Bonnie heeft deze opengemaak in een video. Hierna wilde ik m niet meer hebben eigenlijk, er zitten maar drie geuren in ofzo.
Oh huh? Zijn die andere gewoon normale kaarsjes dan
Nee je krijgt 8 keer geur 1, 8 keer geur 2 en 8 keer geur 3
Ik heb hem wel gekocht als cadeautje voor iemand
Oeh @instantramen ik heb die twee jaar geleden gehad, zo leuk!! Hij heeft wel bijna exact dezelfde inhoud… maar dat snap ik wel want dat zijn hun toppers
Hahah nee drie soorten, elke drie dagen krijg je weer dezelfde
Oh wat stom! Nou geen spijt meer iig
Mm ik las dat sinds vandaag de nespresso kalender te koop zou zijn maar kan het op de site niet vinden ): zo teleuresteld nu
Oh stom inderdaad. Ik vind hem alleen op de Duitse site en die lijkt niet naar nl te sturen.
Hoe zit het met die IKEA kalender, waar zitten die bonnen? Een vriend van me heeft er een gehaald voor me en begreep dat je die bonnen aan de kassa moest scannen oid?
Ja dit vond ik idd ook, dacht van ah oke bestel ik het daar maar helaas
Klopt de bonnen moet je bij de kassa scannen wil je weten wat erop staat
Vraag mij alleen af hoe ze dat doen als je opeens 1000€ hebt… Kan je dan terug de winkel in?
Ik denk dat ze het resterende bedrag gewoon op de kaart laten staan, dus dan kun je zelf gewoon nog eens de winkel doorlopen of een andere keer terugkomen
Ik heb net de kalender van mac via hun site besteld, ik dacht dat dat pas vanaf de 31e kon
alleen een probleem, hoe ga ik hem nou nog tot december dicht laten haha
Ik heb mn bodyshopkalender in de verzenddoos laten zitten! Dan moet je nog een extra laag afpellen als je echt mag uitpakken
Ik heb net die van Yankee Candle besteld! Via Amazon was hij “maar” 37 euro. Oké zijn maar kleine kaarsjes en theelichtjes maar ik ben helemaal excited.
Ik zou eigenlijk wel een kalender willen hebben met 31 producten met pompoen erin. Pompoenstampot, pompoentaart, pompoenkaars etc.
Over random kalenders gesproken, ik vond net de eerste adventkalender voor mensen die aan vliegvissen doen.
Weet iemand of er kalenders bij de DM zijn die 100% plantaardig/vegan/dierproefvrij zijn?
Ze hebben er eentje van alverde, misschien die? Maar op de site krijgt die maar 2 sterren haha, dus misschien is die helemaal niet leuk. En anders de thee adventkalender :’)
Ja dat zag ik, daar lijken mensen niet heel tevreden over. Thee lijkt me een goeie!
En anders check ik als ik in de DM sta even de ingrediëntenlijstjes, of misschien staat er ergens op de verpakking wel een logootje.