Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik heb in ieder geval twee dingen van DM en daar staat in verhouding een best wel groot woord met ‘vegan’ op. Dus misschien bij de advent ook wel.

1 like

Ik heb deze besteld:
SR600%2C315_PIWhiteStrip%2CBottomLeft%2C0%2C35_PIAmznPrime%2CBottomLeft%2C0%2C-5_SCLZZZZZZZ

Ik hoop dat mijn Duits voldoende is om alles te begrijpen, haha, maar ik hou van raadsels. En ik heb ook de Thee + Baq kalender besteld en 2 puzzels. Ik heb er nu al zin in om iedere avond puzzelend thee te drinken met een koekje :grin:.

Ik wilde ook heel graag 1 van die adventskalenders met elektronica/techniek-projectjes (retrogames, je eigen radio/robot/… bouwen o.i.d.), want dat lijkt me ook fantastisch, maar ik lees overal dat de kwaliteit miserabel is.

5 likes

Ik heb deze theekalender en wil graag nog de ikeakalender halen!

afbeelding

Heb je een linkje?

Hier!

1 like

Dankje!

Ook leuk en lekker voor de chocolade liefhebbers :chocolate_bar:

7 likes

Ooh die wil ik ook! Ik zie hem alleen in Duits inderdaad… Mijn Duits is niet bepaald denderend jammer genoeg. Geschreven begrijp ik het wel een klein beetje maar ja wordt mss toch moeilijk.

Ja, mijn Duits is niet slecht, maar nu ook niet supergoed ofzo, dus ik hoop dat er niet te veel taalraadsels inzitten :sweat_smile:. Er staan geen cijfers op de deuren, maar iedere dag krijg je een raadsel dat je zegt wat de volgende deur is. Ik vind het moeilijk in te schatten hoe haalbaar het is, maar ik kon hem niet laten staan :grin:. En sowieso is het een goeie oefening voor mijn Duits.

1 like

Hmm ik ga er nog even over nadenken. Mss waag ik het er wel op!

Ik ga denk ik deze bestellen, al heb ik ook nog steeds mn zinnen gezet op die van de Bijenkorf

4 likes

Oh ik heb me echt laten gaan dit jaar… Had al de Kalender van Look Fantastic en heb nu toch ook maar die van Mac besteld😇 Nu maar weer even rustig aan

Heb een ikea adventkalender gehaald.
Heb nu die van yourdailyteacup en chocolade van de Ikea.
Goede combi, lekkere kop thee en een beetje zoetigheid :slight_smile:

6 likes

Ik kan nog steeds niet kiezen welke ik wil. Ik had vorig jaar die van Clinique en wil dit jaar een andere, maar ik twijfel nog tussen die van the body shop, l’occitane en rituals :thinking:

Same echt nog in dubio

Ik heb de ultimate advent calender gekocht van The body shop. Ik ben echt helemaal verliefd op hoe die eruit ziet, ook te schattige aparte doosjes.

Mij is het niet gelukt helaas

Heb de andere snel ingepakt omdat dat een cadeau is voor iemand anders en ga van de week een nieuwe halen :joy:

1 like

Ik ben net begonnen, volgende maand weinig tijd door bevallen en baby ed.
Ik vind het echt leuk, inhoud valt nog niet tegen.
1 kalender bewaar ik voor december, misschien dat ik van clinique erbij koop.

Ah ik had mijn vriend de beerwulf kalender gegeven. Nu heb ik van hem de Yankee Candle kalender gekregen.(En zelf nog de Rituals kalender gekocht). Van mij mag het al december zijn!

5 likes

ik heb de bijenkorf adventkalender gekregen maar las nu net hier de berichten dat de inhoud een beetje tegenvalt dus ik moet mij echt inhouden niet stiekem te gaan bekijken :grimacing: