Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik wil zo graag beginnen

De Wijn adventskalender :wine_glass: van de Ald.i is vandaag te koop. Ik twijfel want €49.99 kost die…

Ik zag m vorige week al!! Hij is groot en zwaar, lastig op de fiets :biggrin:

1 like

Ik ben benieuwd naar deze van oil & vinegar!

6 likes

Deze staat al in huis. Hopen dat ik begin december al ga bevallen, kan ik mooi elke dag zo’n flesje opdrinken :sweat_smile:

2 likes

Hebben jullie al gezien dat Goodiebox een adventkalender heeft? Hij was eigenlijk uitverkocht maar er komen nu weer nieuwe aan!

(Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb er een besteld, heb er enorme zin in.)

Ik ken goodiebox niet maar het klinkt veelbelovend! Ik ga even checken want ben nog aan het twijfelen voor een mooie kalender (Rituals zou ik ook graag willen hebben maar moet keuzes maken).

1 like

Aaah haha jaa! Zou de perfecte timing zijn!

1 like

Moet je daar lid van zijn?

Wanneer heb jij hem besteld, want de 2e lading is pas vanaf morgen toch?

Ik ben niet iemand die constant benadrukt dat diversiteit zo belangrijk is maar wat een afknapper dat goodiebox personeel.

Ontopic; kan ik ergens in NL zo’n Kinder kalender krijgen of is online mijn enige optie?

2 likes

Ik irriteer me meer aan dat ‘happiness hero’ so fancy :roll_eyes:

1 like

Vanaf 18.00 op 6 november, volgens hun berichtje.

Ik heb hem binnen! En ik ben erg tevreden. Omdat ik het niveau zo lastig in te schatten vond, heb ik alvast de eerste 2 raadsels opgelost, haha. Het is goed te doen, binnen de paar minuten had ik ze al. Aanbevolen leeftijd is vanaf 10 jaar en ik denk dat mijn Duits dat nog wel haalt (zeker begrijpend lezen). Het startraadsel is met taal, maar niet lastig, het raadsel van 1 december is zonder woorden. Er staan op de achterkant ook 2 tips per raadsel (heb ik voorlopig nog niet nodig gehad) en de oplossing, die je met een speciale loep kan lezen. Achter ieder deurtje zit dus een raadsel dat je zegt welke deur je hierna moet openen en je krijgt onderweg ook attributen die je nodig hebt voor de raadsels.

Nu volhouden tot 2 december :sweat_smile:. Ik heb er zoveel zin in!

2 likes

Nee volgens mij niet!

@Superheroes ik was er snel bij toen de 1e lading ‘uitkwam’!

1 like

Oh instagram zegt 19.00 uur

Oh leuk! Bedankt om me dit te laten weten!

1 like

Vandaag krijg je bij iciparisXL bin besteding van meer dan 65 euro een adventkalander cadeau! Toevallig was ik net een parfum aan het kopen en zag het opeens in het winkelmandje verschijnen.

5 likes

Van OnlyYou. Mix van make-up en sieraden. Zal wel niet zo denderend zijn hoor, maar gratis is gratis :sweat_smile:

1 like

Ik heb ‘m ook gekocht naar aanleiding van jouw bericht. Heeeel benieuwd!

1 like