Heel Holland Bakt heeft vanaf morgen de online adventskalender weer!!
https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/extra/artikelen/we-pakken-weer-uit-in-december/
Heel Holland Bakt heeft vanaf morgen de online adventskalender weer!!
https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/extra/artikelen/we-pakken-weer-uit-in-december/
Ik heb een beetje een baalweekend dus heb m eerste vakje koffie gemaakt. Ten eerste; er zit echt veel te weinig in. Ongeveer 1/3e van wat ik normaal gebruik. Morgen ff kleinere kopjes koffie maken want zo is het wel zonde van de smaak.
Maar het eerste zakje was chocolate spice en ik proef, ondanks dat het verwaterd is, de smaak wel echt goed. Ik vind hem lekker, doet me denken aan een mochakoffie van starbieās.
De Ikea en de Balea kalender staan klaar! Rituals nu na 2 jaar even niet; heb nog miniās en vond deze iets leuker geprijsd.
Dat meen je mijne komt als het goed is dinsdagā¦
Ik ben nog steeds aan het wachten op de goodiebox⦠de bezorger staat al sinds gisteren op āonderwegā
Dat is wel heel frustrerend! Dat er iets mis gaat, tot daaraan toe, vervelend, maar kan gebeuren. Maar dat ze niet te bereiken zijn en niet reageren op je berichten, dat is gewoon echt slechte service!
Ik heb mijn thee- en koekjeskalender van gisteren binnen. En het ruikt zo lekker!! Ik ben heel benieuwd naar de smaken, heb al eens goed in de dozen geroefeld, haha. Morgen zul je me zien zitten met mān thee, koekje, chocolaatje en raadsel, haha .
Wat kut geregeld, @Lula! Hopelijk komen ze iig met een passende oplossing, maar wel superstom dat je nu geen cadeau hebt.
Ik voel me helemaal schuldig met mān twee kalenders, hoewel ik daar natuurlijk ook niks aan kan doen. Daar heb ik overigens gisteren ook voor geprobeerd te bellen, maar idd, niet bereikbaarā¦
Het leek of mijn kalender naar het verkeerde adres gestuurd zou worden en heb ze daarom gemaild, uiteindelijk heeft de post het adres gecorrigeerd. Twee dagen nadat ik ze gemaild heb over het verkeerde adres heb ik wel een persoonlijke mail ontvangen van ze. Bellen heb ik wel niet geprobeerd. Hopelijk krijg jij ook snel reactie!
ohh die van mij stond op niet bezorgd maar was dus wel bezorgd bij de postnl locatie waar ik toch even ging kijken. Goodiebox advent is enorm groot, zo zin in morgen nu!
Oeee iemand postte hier over de dubbele Lindt adventskalender, en ik heb hem in Duitsland kunnen kopen voor ā¬20! Vanaf morgen dus bijna een maand lang elke dag Lindt chocola voor mijn man en mij (zonder te hoeven te delenš). Helemaal in mijn nopjes ermee.
Ik kan het er niet uit halen op de website, maar is dit gewoon gratis? Of moet je er voor betalen als je je aanmeld?
Nee, helemaal gratis! Je moet wel even een account aanmaken als je dat nog niet hebt, maar dat is ook gratis.
Oh wat leuk! Ga me meteen aanmelden dan
Dat was ik, maar bij mij kostte die 29,95
Ben heel benieuwd, heb ook nog een ikea kalender dus zal wel verschil zijn in soort chocolade.
Ik moet vanaf maandag mijn wekker vroeger gaan zetten want heb van Sinterklaas 4 kalenders gekregen haha
De dream big kalender van the body shop, de ikea adventskalender, eentje van Kinder en eentje voor mijn konijn
HET IS OFFICIEEL 1 DECEMBER WE KUNNEN LOS
Om 23.30 kon ik me niet meer inhouden. Zat er al een maand naar te kijken.
Ik heb mijn eerste vakje al geopendš