Het adventkalender-topic (Deel 1)

Voor kleine cadeautjes:

• thee
  • speciaal bier
  • sokken
  • fotos voor in de portemonnee (Hema)
  • fotomagneten
  • bonbons
  • rituals mini’s
  • lunch bon
  • lief handgeschreven briefje
    Ik vind sostrene grene een leuke winkel voor kleine cadeaus, misschien leuk om even te kijken!
2 likes

Net de Neuhaus klassieke kalender voor mijzelf gekocht :grin: Kan niet wachten om te beginnen!

1 like

Ah, shit!! Heb je hem inmiddels binnen?

Het is gebeurd. Ik heb het eerste vakje open gemaakt want ik kon me niet meer inhouden. Dus nu weet ik welke smaak koffie ik zondagochtend heb.

8 likes

Nee. En de klantenservice is ook niet te bereiken dus dat zal wel niet lukken voor 1 december :+1:t4:

Pff, wat slecht, balen!! Hopelijk wordt het na het weekend alsnog snel opgelost, maar wel suf dat het er dan om 1 december niet is.

Ik heb er dus net nog eentje ontvangen :woman_shrugging: Lekker geregeld daar dus…

1 like

Kwam net een leuke winactie tegen! https://grazia.nl/mailenwin/winning-wednesday-5x-adventskalender-van-zalando-beauty

1 like

Nou, voor de mensen die erover denken ooit een Beery Christmas aan te schaffen; bestel lekker ergens anders. Als je pakket verstuurd wordt :+1:t4: Maar als er iets mis gaat, zijn ze niet bereikbaar. Er staat een klantenservicenr online en bereikbaarheid tijdens kantooruren maar het bandje geeft telkens alleen aan dat er niemand aanwezig is en ze reageren niet op e-mails, en fb berichten. Dus :fu:t4::fu:t4::fu:t4: en geen cadeau voor mijn vriend…

Heel Holland Bakt heeft vanaf morgen de online adventskalender weer!!

https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/extra/artikelen/we-pakken-weer-uit-in-december/

1 like

Ik heb een beetje een baalweekend dus heb m eerste vakje koffie gemaakt. Ten eerste; er zit echt veel te weinig in. Ongeveer 1/3e van wat ik normaal gebruik. Morgen ff kleinere kopjes koffie maken want zo is het wel zonde van de smaak.

Maar het eerste zakje was chocolate spice en ik proef, ondanks dat het verwaterd is, de smaak wel echt goed. Ik vind hem lekker, doet me denken aan een mochakoffie van starbie’s.

De Ikea en de Balea kalender staan klaar! Rituals nu na 2 jaar even niet; heb nog mini’s en vond deze iets leuker geprijsd.

1 like

Dat meen je :worried: mijne komt als het goed is dinsdag…

Ik ben nog steeds aan het wachten op de goodiebox… de bezorger staat al sinds gisteren op ‘onderweg’

Dat is wel heel frustrerend! Dat er iets mis gaat, tot daaraan toe, vervelend, maar kan gebeuren. Maar dat ze niet te bereiken zijn en niet reageren op je berichten, dat is gewoon echt slechte service!

Ik heb mijn thee- en koekjeskalender van gisteren binnen. En het ruikt zo lekker!! Ik ben heel benieuwd naar de smaken, heb al eens goed in de dozen geroefeld, haha. Morgen zul je me zien zitten met m’n thee, koekje, chocolaatje en raadsel, haha :joy:.

Ja precies. Ik ben de moeilijkste niet. Soms gaat er iets mis en wordt het uiteindelijk wel opgelost maar kom op, als je een telefoonnummer online zet m.b.t. klantenservice kun je toch niet een bandje aanzetten dat er niemand aanwezig is. Ik lees inmiddels op IG ook berichten van mensen die geen contact kunnen krijgen. We gaan het zien!

Wat kut geregeld, @Lula! Hopelijk komen ze iig met een passende oplossing, maar wel superstom dat je nu geen cadeau hebt.
Ik voel me helemaal schuldig met m’n twee kalenders, hoewel ik daar natuurlijk ook niks aan kan doen. Daar heb ik overigens gisteren ook voor geprobeerd te bellen, maar idd, niet bereikbaar…

1 like

Het leek of mijn kalender naar het verkeerde adres gestuurd zou worden en heb ze daarom gemaild, uiteindelijk heeft de post het adres gecorrigeerd. Twee dagen nadat ik ze gemaild heb over het verkeerde adres heb ik wel een persoonlijke mail ontvangen van ze. Bellen heb ik wel niet geprobeerd. Hopelijk krijg jij ook snel reactie!

1 like

ohh die van mij stond op niet bezorgd maar was dus wel bezorgd bij de postnl locatie waar ik toch even ging kijken. Goodiebox advent is enorm groot, zo zin in morgen nu!

Last minute adventkalender aankoop :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

20 likes