Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oeee iemand postte hier over de dubbele Lindt adventskalender, en ik heb hem in Duitsland kunnen kopen voor €20! Vanaf morgen dus bijna een maand lang elke dag Lindt chocola voor mijn man en mij (zonder te hoeven te delen😏). Helemaal in mijn nopjes ermee.

2 likes

Ik kan het er niet uit halen op de website, maar is dit gewoon gratis? Of moet je er voor betalen als je je aanmeld?

Nee, helemaal gratis! Je moet wel even een account aanmaken als je dat nog niet hebt, maar dat is ook gratis.

1 like

Oh wat leuk! Ga me meteen aanmelden dan :grin:

Dat was ik, maar bij mij kostte die 29,95 :frowning_face:
Ben heel benieuwd, heb ook nog een ikea kalender dus zal wel verschil zijn in soort chocolade.

1 like

Ik moet vanaf maandag mijn wekker vroeger gaan zetten want heb van Sinterklaas 4 kalenders gekregen haha :sweat_smile:
De dream big kalender van the body shop, de ikea adventskalender, eentje van Kinder en eentje voor mijn konijn :heart:

2 likes

HET IS OFFICIEEL 1 DECEMBER WE KUNNEN LOS

16 likes

Om 23.30 kon ik me niet meer inhouden. Zat er al een maand naar te kijken.

2 likes

Ik heb mijn eerste vakje al geopend😂

1 like

Vandaag mijn eerste theetje mee naar werk!

3 likes

Ik ga m zo zetten! Ben benieuwd

Ja die chocola van Ikea vond ik vorig jaar gewoon echt niet lekker😅 Ik hoop dat de Lindt je geld waard is🙂

Ja, ik heb ook al m’n eerste theetje op. Erg lekker met die pepernoten erbij!

1 like

Ik heb de Asos adventkalender en in het eerste doosje zat Origins super spot remover . Mooi merk, het lijkt me fijn spul dus erg blij mee. Leuk!
Vanavond die van Ikea open maken.

1 like

Heb je de kalender met enkel waxinelichtjes, het boek of de nog grotere?

De kalender van de Action is goedgekeurd hier!

23 likes

Kon eindelijk het 1e doosje van de Mac kalender openmaken. Wilde het eigenlijk vannacht al doen maar heb me ingehouden :joy:

1 like

Vanaf vandaag mijn kerstboom lekker vol hangen met de Disney-kerstballen-kalender!

De eerste

25 likes

Ik ook. De eerste is al echt heerlijk

Ik heb de theekalender al in november gedaan dus vandaag ben ik begonnen met de nyx kalender! (die van 31 dagen)

Eerste dag

Er zat een donkergrijze lipstick in van de liquid suede lijn, full-size.

Ik heb de kalender voornamelijk gekocht voor dit soort alternatieve kleuren, dus ik ben er heel blij mee. Heb al twee andere lipsticks van deze lijn, en de formule werkt heel fijn!

4 likes