Ik woon ook in Arnhem! Gebruik ook zeker niet alles. Zou ik dat adresje van je mogen?
Oohhh prachtig jouw kast! Weet nog dat je hem kocht
Haha wat leuk! Ik ben er ook zooo blij mee haha!
ik pm je even!
Nee wel in de buurt. Als je het adres of organisatie kan pm-en?
In mn bijenkorf kalender zat een mini laura mercier losse poeder. Top begin!
Accepteren ze ook ongebruikte make-up? Dan zou ik het adres in Utrecht ook graag van je willen!
Vandaag Belgische praline koffiesmaak Helemaal blij mee, smaakt ook echt lekker. Maar ik ga het toch nog een keer zeggen: het is zo weinig. Heb het vakje van morgen ook al opengemaakt want morgen heb ik stage en kan ik het niet meenemen. Amandelkoekjessmaak
Ff een polletje:
Vandaag al die van morgen opmaken omdat ik toch thuis aan de studie moet en het zakje van vandaag eigenlijk niet genoeg koffie is? Of wachten tot een andere keer.
- Vandaag opmaken
- Wachten tot een beter moment
0 stemmers
Ik ga m opmaken.
Ik had vandaag in twee van mn drie kalenders iets voor in bad, mar ik heb geen bad ga maar een teiltje kopen voor voetenbadje
Ik vind m’n adventkalender zo leuk (Asos dus). Vanochtend zat de wet Bush mini detangler erin. Komt echt goed van pas, voor in m’n toilettas. blij mee!
Ik heb die helemaal gemist! Klinkt leuk
In die van Balea vandaag zitten badparels, heb geen bad dus maak m’n moeder er blij mee!
Ik had vanmorgen met m’n katten het vakje opengemaakt en de snoepjes uitgedeeld. Mijn vriend komt na mij thuis: hebben de katten de kalender op de grond gegooid en zijn ze aan het proberen de andere vakjes te openen . Ik denk dat ze fan zijn.
Ik heb zelf geen adventkalender dit jaar, maar al jullie spoilers open klikken voelt een klein beetje als vakjes open maken
Over de inhoud van de Balea kalender
Ik ga in februari skiën en ik heb het net opgezocht en als het goed is hebben we een bad in het appartement, dus ik neem mijn parels mee naar Oostenrijk haha. Anders doneer ik hem ook aan mijn moeder, goed idee!
Mac stelt nog niet teleur, hopelijk blijft dat nog 22 dagen zo
Summary
Dag 1 een full size eyeshadow (kleur havana echt heel mooi) en vandaag een mini strobe cream. Ken ik niet dus ben benieuwd!
In de ultimate body shop kalender zat gisteren de Banana Truly Nourishing Hair Mask Erg blij mee en ook fullsize product van 240 ml. Vandaag zat er een coconut handcream in. Ook altijd fijn voor de winter.
Mijn vrind heeft een advent kalender voor mij samen gesteld.
Ik had gister een geluksengeltje hanger en vandaag een bol voor losse thee. (Ik verwacht dus ook nog thee want we hebben geen losse thee in huis).
Ben echt benieuwd naar wat er nog meer in zit!