Vandaag de koffiesmaak waar ik het meest benieuwd naar was: cinnamon rolls.. Rook echt mega lekker, ik ben echt fan van die smaak, maar helaas weer behoorlijk verwaterd, morgen nog minder water erbij helaas. Betekent wel dat ik de smaakjes niet mee kan nemen op dagen dat ik werk of stage heb want dan neem ik altijd een hele thermos mee.
Ik heb de Lindt kalender van 12,50. Als je de kartonnen standaard los maakt aan de achterkant kan je al zien wat er in zit
Ik ben echt blij met mn balea kalender, vind het zo leuk om open te maken steeds en tot nu ruikt alles superlekker. Alles wat ik niet kan gebruiken ga ik geven aan een vrouwenopvang waar geen geld is voor dingen zoals badparels enzo. Aan de ene kant vind ik het stom dat ik ze dingen geef uit een adventkalender maar aan de andere kant zijn het oprecht wel feestelijke/lekker ruikende producten en als ik het zelf niet kan gebruiken vinden de vrouwen/meisjes/kids het daar misschien wel leuk om eens in bad te gaan met kerstschuim
Ik heb die van Ciaté en het eerste lakje is wel NMSMVPE
hij is pastel geel.
Wat een goed idee! Daar ga ik ook naar kijken. Heb al wat van de yves rocher kalender wat ik niet gebruik.
Als je toevallig in Arnhem woont heb ik wel een adres :’) ik denk dat ik van alle dingen die ik niet kan gebruiken een soort kerstpakket maak voor ze, en er ook nog wat andere dingen bij doe ofzo
edit: en ook in utrecht!
Leuk dat je foto’s online wil zetten! Ik wilde deze adventskalender ook zo graag, maar hij was al uitverkocht. Ik hoop dat je leuke spullen krijgt!
Veel haha
een lipstick van NYX, in die van balea een lichaams olie, die van Ikea een chocolaatje en die van disney een witte kerstbal
En nu staan ze mooi te staan op onze nieuwe kast
Ik woon ook in Arnhem! Gebruik ook zeker niet alles. Zou ik dat adresje van je mogen?
Oohhh prachtig jouw kast! Weet nog dat je hem kocht
Haha wat leuk! Ik ben er ook zooo blij mee haha!
ik pm je even!
Nee wel in de buurt. Als je het adres of organisatie kan pm-en?
In mn bijenkorf kalender zat een mini laura mercier losse poeder. Top begin!
Accepteren ze ook ongebruikte make-up? Dan zou ik het adres in Utrecht ook graag van je willen!
Vandaag Belgische praline koffiesmaak Helemaal blij mee, smaakt ook echt lekker. Maar ik ga het toch nog een keer zeggen: het is zo weinig. Heb het vakje van morgen ook al opengemaakt want morgen heb ik stage en kan ik het niet meenemen. Amandelkoekjessmaak
Ff een polletje:
Vandaag al die van morgen opmaken omdat ik toch thuis aan de studie moet en het zakje van vandaag eigenlijk niet genoeg koffie is? Of wachten tot een andere keer.
- Vandaag opmaken
- Wachten tot een beter moment
0 stemmers
Ik ga m opmaken.
Ik had vandaag in twee van mn drie kalenders iets voor in bad, mar ik heb geen bad ga maar een teiltje kopen voor voetenbadje