Het adventkalender-topic (Deel 1)

Super lief van hem!

1 like

Ja vind het ook echt heel leuk en lief. En heel toevallig want ik heb voor hem een speciaal bier kalender gekocht. Dus zonder dat we het van elkaar wisten gaven we elkaar zaterdag een advent kalender.

6 likes

Wet brush borstels zijn sowieso wel fijn vind ik, heb er ook een!

1 like
nyx kalender (31 dagen) dag twee

In mijn kalender zat vandaag deze pigment. Ziet er goed uit, dus kan niet wachten het te gebruiken!

2 likes

Dag 2 van de Lookfantastic advent kalender

Samenvatting

3 likes

Door deze twee dagen wil ik nu al volgend jaar deze kalender bestellen

1 like

Vorig jaar had ik hem niet, de 2 jaar daarvoor wel. Hoewel ik nog steeds spullen van die kalenders ongebruikt in een box heb zitten (heb ook de maandelijkse boxen, er komt meer binnen dan ik op kan maken…) ben ik hier weer zo blij mee. Elke dag een luxe cadeautje. En het meeste komt wel van pas. Mocht ik eens iets krijgen wat niet voor mijn huidtype is, of make up wat niet mijn kleur is, geef ik het aan een vriendin ofzo.
En als ik eens iets nodig heb voor haar, of huid, ga ik eerst in mijn grote plastic box snuffelen waar alles in zit :smile:
Maar het is pure verwennerij! De gewone maandelijkse box ook, elke maand weer. Heb deze nu zo’n jaar of 4

1 like

Living the dream, elke maand cadeaus

1 like

Ik heb net m’n theetje op en ik ben echt heel tevreden. Vroeger dronk ik niet graag thee. Ik heb het op reis leren drinken (dan kan je vaak niet anders, haha), maar tot nu toe was ik er nog niet in geslaagd om zelf écht lekkere thee te vinden (om eerlijk te zijn had ik ook nog nooit losse thee gekocht). Ik hoopte met deze box een beetje te ontdekken wat ik dan wel en niet lekker vind, zonder met 20 volle dozen thee opgezadeld te zitten. En ik ging er dus ook wel van uit dat er mogelijks ook heel wat soorten inzitten die ik niet graag drink. Ik vreesde een beetje voor de thee van vandaag, die sprak me niet zo aan, maar ik vond hem heel lekker.

Ik heb al m’n koekje en theetje voor morgenavond gezocht en klaar gelegd :joy:, haha. Ik geniet hier zo hard van.

7 likes

Balea:

Samenvatting

Body shop de paarse

Aardbeien bathbomb

Dag nummer 3 van de Asos adventkalender: Emma Hardie protect & prime spf 30. Ik gebruik in de zomer altijd netjes spf, dus ben er blij mee. Maar hij gaat nu nog wel even in de kast dus.

Ik heb yourdailyteacup kalender. Maar de eerste drie vond ik niet bijzonder, gewoon thee. Ligt dit nu aan mij en vinden jullie ze wel fantastisch lekker of… ?

2 likes

Your daily teacup

Ik denk dat dit echt per persoon verschilt. De eerste was een kruidenthee, ik vind kruidenthee niet lekker dus ik wist eigenlijk al dat ik die niet lekker ging vinden. De tweede vond ik prima, gewoon groene thee. En die van vandaag leek mij mega lekker, maar die viel eigenlijk tegen. Maar er komen nog genoeg smaken aan, dus er zal altijd wat bij zitten wat je wel lekker vindt. (Ik geef alle niet lekkere thee door aan mijn moeder, die drinkt alles :joy:)

5 likes

Yourdailyteacup: ik begon dus bijna te denken dat ik gewoon geen smaak heb voor thee haha. Maar je hebt gelijk er komt nog genoeg! :smiley: Mijn vriendin zei ook al dat ik ze misschien langer moet laten trekken of er meer in doen per kopje, dus dat ga ik ook nog proberen.

1 like

Yourdailyteacup: Ik heb die van vandaag nog niet geproefd, maar de eerste 2 vond ik erg lekker. Ik ken wel niets van thee, dus misschien ben ik ook niet zoveel gewend. En ik gebruik het hele zakje (wel voor een hele grote tas), maar zoals ik het lees, doe jij er minder in?

Yourdailyteacup: Ja ik doe braaf wat er op de verpakking staat (1 theelepel of 1,5 theelepel).

Oh, haha, dat had ik nog niet eens zien staan (bizar, want ik heb wel op de temperatuur en de tijd gelet :joy:).

1 like

Vandaag bij The ultimate bodyshop kalender kreeg ik de youth concentrate sheet mask Ook blij mee omdat ik van deze lijn een serum en peeling heb.

Dag 3 van Mac

Summary

MAC Lipglass 2.4 g in kleur Candy Box en ik draag 'm al de hele dag. Love it :ok_hand:t2:

4 likes

Dag 3 van Nyx!

samenvatting

De suede lipliner in de kleur spicy! Mooie kleur, zeker handig`

`

6 likes