Ik vind m’n adventkalender zo leuk (Asos dus). Vanochtend zat de wet Bush mini detangler erin. Komt echt goed van pas, voor in m’n toilettas. blij mee!
Ik heb die helemaal gemist! Klinkt leuk
In die van Balea vandaag zitten badparels, heb geen bad dus maak m’n moeder er blij mee!
Ik had vanmorgen met m’n katten het vakje opengemaakt en de snoepjes uitgedeeld. Mijn vriend komt na mij thuis: hebben de katten de kalender op de grond gegooid en zijn ze aan het proberen de andere vakjes te openen . Ik denk dat ze fan zijn.
Ik heb zelf geen adventkalender dit jaar, maar al jullie spoilers open klikken voelt een klein beetje als vakjes open maken
Over de inhoud van de Balea kalender
Ik ga in februari skiën en ik heb het net opgezocht en als het goed is hebben we een bad in het appartement, dus ik neem mijn parels mee naar Oostenrijk haha. Anders doneer ik hem ook aan mijn moeder, goed idee!
Mac stelt nog niet teleur, hopelijk blijft dat nog 22 dagen zo
Summary
Dag 1 een full size eyeshadow (kleur havana echt heel mooi) en vandaag een mini strobe cream. Ken ik niet dus ben benieuwd!
In de ultimate body shop kalender zat gisteren de Banana Truly Nourishing Hair Mask Erg blij mee en ook fullsize product van 240 ml. Vandaag zat er een coconut handcream in. Ook altijd fijn voor de winter.
Mijn vrind heeft een advent kalender voor mij samen gesteld.
Ik had gister een geluksengeltje hanger en vandaag een bol voor losse thee. (Ik verwacht dus ook nog thee want we hebben geen losse thee in huis).
Ben echt benieuwd naar wat er nog meer in zit!
Super lief van hem!
Ja vind het ook echt heel leuk en lief. En heel toevallig want ik heb voor hem een speciaal bier kalender gekocht. Dus zonder dat we het van elkaar wisten gaven we elkaar zaterdag een advent kalender.
Wet brush borstels zijn sowieso wel fijn vind ik, heb er ook een!
Door deze twee dagen wil ik nu al volgend jaar deze kalender bestellen
Vorig jaar had ik hem niet, de 2 jaar daarvoor wel. Hoewel ik nog steeds spullen van die kalenders ongebruikt in een box heb zitten (heb ook de maandelijkse boxen, er komt meer binnen dan ik op kan maken…) ben ik hier weer zo blij mee. Elke dag een luxe cadeautje. En het meeste komt wel van pas. Mocht ik eens iets krijgen wat niet voor mijn huidtype is, of make up wat niet mijn kleur is, geef ik het aan een vriendin ofzo.
En als ik eens iets nodig heb voor haar, of huid, ga ik eerst in mijn grote plastic box snuffelen waar alles in zit
Maar het is pure verwennerij! De gewone maandelijkse box ook, elke maand weer. Heb deze nu zo’n jaar of 4
Living the dream, elke maand cadeaus
Ik heb net m’n theetje op en ik ben echt heel tevreden. Vroeger dronk ik niet graag thee. Ik heb het op reis leren drinken (dan kan je vaak niet anders, haha), maar tot nu toe was ik er nog niet in geslaagd om zelf écht lekkere thee te vinden (om eerlijk te zijn had ik ook nog nooit losse thee gekocht). Ik hoopte met deze box een beetje te ontdekken wat ik dan wel en niet lekker vind, zonder met 20 volle dozen thee opgezadeld te zitten. En ik ging er dus ook wel van uit dat er mogelijks ook heel wat soorten inzitten die ik niet graag drink. Ik vreesde een beetje voor de thee van vandaag, die sprak me niet zo aan, maar ik vond hem heel lekker.
Ik heb al m’n koekje en theetje voor morgenavond gezocht en klaar gelegd , haha. Ik geniet hier zo hard van.
Dag nummer 3 van de Asos adventkalender: Emma Hardie protect & prime spf 30. Ik gebruik in de zomer altijd netjes spf, dus ben er blij mee. Maar hij gaat nu nog wel even in de kast dus.