Ik heb yourdailyteacup kalender. Maar de eerste drie vond ik niet bijzonder, gewoon thee. Ligt dit nu aan mij en vinden jullie ze wel fantastisch lekker of⦠?
Your daily teacup
Ik denk dat dit echt per persoon verschilt. De eerste was een kruidenthee, ik vind kruidenthee niet lekker dus ik wist eigenlijk al dat ik die niet lekker ging vinden. De tweede vond ik prima, gewoon groene thee. En die van vandaag leek mij mega lekker, maar die viel eigenlijk tegen. Maar er komen nog genoeg smaken aan, dus er zal altijd wat bij zitten wat je wel lekker vindt. (Ik geef alle niet lekkere thee door aan mijn moeder, die drinkt alles )
Yourdailyteacup: ik begon dus bijna te denken dat ik gewoon geen smaak heb voor thee haha. Maar je hebt gelijk er komt nog genoeg! Mijn vriendin zei ook al dat ik ze misschien langer moet laten trekken of er meer in doen per kopje, dus dat ga ik ook nog proberen.
Yourdailyteacup: Ik heb die van vandaag nog niet geproefd, maar de eerste 2 vond ik erg lekker. Ik ken wel niets van thee, dus misschien ben ik ook niet zoveel gewend. En ik gebruik het hele zakje (wel voor een hele grote tas), maar zoals ik het lees, doe jij er minder in?
Yourdailyteacup: Ja ik doe braaf wat er op de verpakking staat (1 theelepel of 1,5 theelepel).
Oh, haha, dat had ik nog niet eens zien staan (bizar, want ik heb wel op de temperatuur en de tijd gelet ).
Vandaag bij The ultimate bodyshop kalender kreeg ik de youth concentrate sheet mask Ook blij mee omdat ik van deze lijn een serum en peeling heb.
Dag 3 van Mac
Summary
MAC Lipglass 2.4 g in kleur Candy Box en ik draag 'm al de hele dag. Love it
Hahah, nou fijn dat mijn bericht nog wat nut had hier!
Thee adventkalender staat nu op bol voor 6euro! Toch nog even besteld
Ik vind de 3 smaken van yourdailyteacup tot nu toe heerlijk⦠tot nu toe erg blij met deze adventkalender
Ik vond die vandaag een beetje smakeloos. Maar zin in de rest!
Ik vind die chocolade van de Ikea calendar wel echt super lekker gelukkig Vooral die van vandaag.
Oeh ook benieuwd! Heb je een link?
Ik vind tot nu toe ook alles lekker!
Dankjewel!
In die van Balea: zitten 2 gezichtmaskers! heb er meteen een opgesmeerd en ruikt naar kaneel, vind het wel lekker.
Ik had alles al opgegeten net 1 dag voordat de kalender inging.